1. Morbidio (eventuellt)
2. Peder (Eventuellt om bilen inte går sönder på mantorp)
3. Peter M (eventuellt)
4. VoLappen (Eventuellt om bilen blir klar)
5. Michael (om släpet får godkänd besiktning)
6.
7.
8.
9.
10.
Kom igen nu! FYll denna till bredden nu
Riktigt kul att konbanesäsongen drar igång igen.
Michael Liljeberg - Peugeot Sport Club | CREW Kassör Michael- lackar/plastar/konstruerar- på hobbynivå.
Har 205gti som banåkarbil.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
I dagsläget är det 15-16 bilar anmälda vilket innebär att vi ev kommer behöva göra en liten höjning av kostnaden för att komma upp i +-0, i gengäld kommer det bli väldigt gott om körtid för er som kommer.
Blir det plötsligt ett jättetryck så finns det utrymme och konor för att köra dubbla banor så anmäl anmäl anmäl och se till att dyka upp!
Morbidio wrote:Kommer det att vara dB krav på körningen förresten?
Frågar igen då, kommer det att vara dB krav så kan jag nog inte köra med Venton.
Hur mycket måste ni höja?
Ska jag ta kojan ner så klarar jag inte en sån stor pengasmäll ska försöka å spara in tills helgen.
edit: H-vete JAG JOBBAR :(
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Ssi crippe wrote:Jag vill ha listan uppdaterad med vilka som kommer snart smäller det! kommer det 15 st blir det 350 per förare! kommer det 20 blir det 250 kr
SMA kostar 150 kr
kommer finnas grill på plats Lunchen räddad
Innebär det att man ska ta med eget att grilla eller säljs det på plats?
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
Ssi crippe wrote:Jag vill ha listan uppdaterad med vilka som kommer snart smäller det! kommer det 15 st blir det 350 per förare! kommer det 20 blir det 250 kr
SMA kostar 150 kr
kommer finnas grill på plats Lunchen räddad
Innebär det att man ska ta med eget att grilla eller säljs det på plats?
oj förlåt! skulle nog tillägga att man får ta med sig eget att grilla!
Folk tycker jag är knäpp för jag skrattar när bilen pajar!?