VoLappen wrote:Klantigt att inte ens kolla efter F1 hotell... Självklart finns det ett sådant åtminstone i Malmö.
Men törs man parkera bil full med verktyg med biltransport bakom på deras parkering då? Eller blir det att man sitter och tittar i fönstret hela natten? Eller har jag fördomar om Malmö?
F1 hotellen har ju sällan de fräckaste lägena.
Hade varit smutt om man kunde hittat ett vandrarhem eller liknande som ligger mer avsides.
VoLappen: Kan du kolla dina PM och svara?
Hade inget PM från dig förutom 18 april men jag tror inte det var vad du menade. Skickade ett till dig dock.
Jag har annars sängplatser, bor förvisso ca 10 mil ifrån, men är man riktigt långväga så kan det ju funka... jag ska köra också har jag tänkt !!
Detta ligger mitt i city ett stenkast från mig, ingen stor stöldrisk här. Extra bra dock om man lägger nån filt eller dylikt över grejorna, för att inte väcka uppmärksamhet.
Jönsson wrote:polarn var sugen på o köra me sin vr6a på sturup men platserna i gtiklubben verkar va tagna så han blir nog medlem i psc istället
tycker de e lite snålt med deltagare denhär gången
Alltså, jag vågar inte köra hundkojan på sturup
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Jönsson wrote:varför inte? Rädd att den ska pajja eller rädd o välta?
Nja, tveksam till att den håller 60 mil ner, sen bana å 60 mil upp... ;S
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Klart de finnns, men inga pengar Sen är kojan inte kul på annan bana än kullen...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Jönsson wrote:varför inte? Rädd att den ska pajja eller rädd o välta?
Nja, tveksam till att den håller 60 mil ner, sen bana å 60 mil upp... ;S
Är den gjord av socker?
Körde en gång 160 mil Gbg till banmöte Mo i Rana, tokkörde och voltade 3 varv. Byggplast istället för de rutor som försvann och 160 mil hem igen.
Men det var ju en Alfa också.
Nja. men milt ombyggd......
Milt ombyggd? Mig veterligen så har han två.. Den ena är väl inte färdig ännu? Den andra är väl original?
Nä ena är inte vägduglig, den andra som är "orginal" toppar typ 80-90 å varvar järnet om man kör snabbare.. så njae. ingen höjdare.
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Vad känslig du är jacob, går fint å sträckköra 40-50mil iaf med en original 850 eller 1000 i 100-110blås. Bara man har originalsäten så går det finfint
Ljudnivån är inte värre än i en 205:a me "X" motor (platta pre -88 1.1 och 1.4) i samma hastigheter.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
SNILLET wrote:Vad känslig du är jacob, går fint å sträckköra 40-50mil iaf med en original 850 eller 1000 i 100-110blås. Bara man har originalsäten så går det finfint
Ljudnivån är inte värre än i en 205:a me "X" motor (platta pre -88 1.1 och 1.4) i samma hastigheter.
Inte i en mini automat, den har utväxling så att varvet ligger vid 4.000 (minin varvar max 5000 orginal, för uppfattning) något vid 95km/h jämfört hur manuella ligger i 110-115. det är stor skillnad. Både soppa å slitage på en sån gammal sak..
Åka ner o upp kan jag göra, men inte köra bana.
körde ju åre-sthlm utan problem.
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Banägaren brukar ganska ofta ordna så att det säljs grillad korv, dricka och godis på plats. Någon som vet hur det blir med den saken imorgon eller ska man ta med något att tugga på själv?
Eilert wrote:Banägaren brukar ganska ofta ordna så att det säljs grillad korv, dricka och godis på plats. Någon som vet hur det blir med den saken imorgon eller ska man ta med något att tugga på själv?