måste säga att jag också är riktigt nöjd med dagen, tyvärr kunde jag inte hjälpa till så mkt som jag hade hoppats då jag hade fullt upp med att försöka gå utan att använda mina stödpinnar, känns idag som att det kanske hade varit bättre o ta det lite lugnt med de högtflygande planerna, kunde inte sova inatt, idiotrygg
Men dagen som träff var kanon, alla verkade riktigt nöjda både med upplägg och att få köra, inte blev det några större missöden heller (utöver lite uppätna konor kanske)
Vi planerar en träff i Augusti på samma ställe fast ev. lite andra upplägg, finns tillräckligt intresse så har vi faktiskt utrymme och möjlighet att köra paralella banor och någon form av shootout bland annat.
Det började med regn, gick över till uppehåll och sen strålande sol så man fick testa olika underlag.
Vi fick trevlig sällskap med i bilen upp och sen avslutade vi vår kväll med fest.. så vi var hemma runt 3.. så det blev ett dygn med massor av aktivitet och kul folk.
Har vi möjlighet att komma ner, så gör vi gärna det
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
Tackar Crippe och Klew för en riktigt bra genomförd dag.
Mycket körning. Har faktiskt lite träningsverk idag (Kanske säger mer om mina träningsvanor iof). Mycket körning och härlig gemenskap. Som Angelika skrev hann vi med både riktigt vått underlag till strålande sol och torr och fin asfalt/betong.
Dessutom han vi med ett antal olika sträckdragningar med olika svårigheter. Allt från riktigt knixigt till några mycket snabba sträckor. Underbart!
Kul att se att den lilla 205'an hänger med de stora gossarna. Tog lite bilder på eftermiddagen, ligger upplagda på: http://peugeot.liljebergz.se/
Hoppas det smakar
Lite smakprov (blev många blå subarus på eftermiddagen):
Michael Liljeberg - Peugeot Sport Club | CREW Kassör Michael- lackar/plastar/konstruerar- på hobbynivå.
Har 205gti som banåkarbil.