m@s wrote:Kommer o kör 1. Alex Hedström 2. Jönsson 3. team_hink_racing (om jag så ska skruva dag o natt) 4. 5. "Snillet" Hans Hellström 6. 7. Clarre R-Gubbe Strand (med eller uten negativ camber bak) 8. Alex och Andy troligen med samma bil och även samtidigt i samma bil Very Happy 9. Johan Svensson (förhoppningsvis i Peugeot den här gången) 10. Eric Rydhög (kommer med alternativpugge om den fortfarande rullar dåSmile) 11. Daniel, Lappen (kom på att jag aldrig berättade varför det blev VoLappen, Lappen var upptaget.) Sohlin 12. Tobbe "TheDagger" Hellman. (Om bilen är hel) 13. Peter Malmquist 14. Lundin B, tyvärr inte med XM, blir BX...
Kommer och kör med annan bil än Peugeot 1.Eilert (Bestämmer mig slutgiltligt innan de 5 platserna är tagna) 2. Jönssons polare som blir medlem på plats och kör något ickefranskt. 3. Andys polare Micke från VW GTI-klubben kommer kanske, blir medlem och kör sin Scirroco modell äldre. 4. 5.
Kommer o sparkar däck 1. Hannes 2. Tobbe "TheDagger" Hellman (om bilen är trasig) 3. Björn, Peugeot_605 4.Olsén 5.Brallan 6. Simon Hedström 7.
Oj m@s, jag råkade klydda och ändra så att din text försvann, jätteledsen för det, inte meningen Sorry sorry...
Mvh "el cacique"
205 Mi16 -89 röd *Sugtrimmning* *SÅLD*
205 Mi16 Monte Carlo *SÅLD*
205 Mi16 Lemans Turbo projekt *SÅLD*
309 GTI skrotad
205 GTI Monte Carlo *SÅLD*
205 GTI 8v TURBO
Volvo S80 T6 *Familjevagnen*
Tyvärr, har en kundbil som jag fick sena leveranser till å d gjorde att ja inte hinner få i ordning min egna bil... Blir en del mek i helgen, ingen körning för mig tyvärr...
Såg riktigt fram emot att träffa er alla å köra tillsammans i skåneland.
...får väl bli ngn kvällskörning me TPC på Anderstorp alt kullen som plåster på såret denna gng.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Ändring igen, tomten var här med allmosor så det blir körning imorn Nu ska jag ner och tokskruva.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
TheDagger wrote:Ändring igen, tomten var här med allmosor så det blir körning imorn Nu ska jag ner och tokskruva.
Cooolt Tobbe
Hoppas du har hyffsat med 50-lappar och hundringar i kassalåddan Jag har annars växlat till mig lite hundralappar om du behöver knäcka några sånna, var värre med 50-lappar.
Mvh "el cacique"
205 Mi16 -89 röd *Sugtrimmning* *SÅLD*
205 Mi16 Monte Carlo *SÅLD*
205 Mi16 Lemans Turbo projekt *SÅLD*
309 GTI skrotad
205 GTI Monte Carlo *SÅLD*
205 GTI 8v TURBO
Volvo S80 T6 *Familjevagnen*
du fixa dom själv, finns en eftersnacks tråd annars att lägga dom i!
Fixa vad? Jag har inte bett dig om någonting.
Ville bara hjälpa till så alla fick se bilderna. Ser att du bara har 3 poster här och hade dom varit 30 eller 300 så hade du vetat att vi har ett väldigt trevligt forum.
Team_Hink_Racing wrote:Ville bara hjälpa till så alla fick se bilderna. Ser att du bara har 3 poster här och hade dom varit 30 eller 300 så hade du vetat att vi har ett väldigt trevligt forum.
Ok, missförstod nog din post. Japp, helt grön på detta forumet och hade problem med html-encodingen.