Alto wrote:Nya lager till bakaxeln samt 3st torx till torsonstavarna
totalt typ 800:-
Ebay eller någon lokal firma ?
lokalt :/
lundbergs bilservice
peugeot service och reparationer typ
-1990 405 Mi16 *2.5" från katten, mocca/antracit stolar, tonade baklampor, och lite bucklor här och där ;P
-2010 Warp Longboard *Elmotordriven, 9ah batterier, toppfart: 20km/h ^^
2st mutant engage 12" billigt på street performance, gav 549:- st
1st luftslang i silikon för att flytta luftfiltret
1st svart streamer till vindrutan
2st diskanter till panelen, herts dt 16 med filter
4st nankang AS-1 165/50 R16
Jag är fullkomligen övertygad om att lumpans kommer från dp då Andy el cacique köpte det därifrån och sedan sålde det till lumpan. Men visst ligger det i Holland
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
Jag är fullkomligen övertygad om att lumpans kommer från dp då Andy el cacique köpte det därifrån och sedan sålde det till lumpan. Men visst ligger det i Holland
Ok, jag ger mig. Jag har bestämt för mig att Lumpan sa det till mig, men jag kan ha missuppfattat det hela.
Mean Machine wrote: Frågan är om man ska satsa på att ha kul med den själv eller om man ska försöka få den såld vidare någon gång i framtiden.
Sälj den i delar, jag vill ha härva, motor, låda, startmotor, spakställ å insug, grenrör. Bra å ha för kojabesiktning
Give mee
Jag är inte så intresserad av att kränga den i delar, grannarna är sura på mig för den sunkiga 205:an som står här. Däremot kan du lugnt köpa hela bilen för 5000:- om någon vecka om det är intressant.
Alternativt byte mot en XU9J4Z med låda och montering i min BX.
Hmm, jag vet vart det finns en xu9j4 + låda.. men orkar inte montera
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Tänk om man hade orken/tålamodet att hålla bilen ren med sådär många produkter antar att man inte behöver några speglar i huset sen när man är klar, bara att glida ut till parkeringen
Tänk om man hade orken/tålamodet att hålla bilen ren med sådär många produkter antar att man inte behöver några speglar i huset sen när man är klar, bara att glida ut till parkeringen
Hehe ja, jag hoppas att man kan få riktigt bra resultat med grejerna! Det gäller bara att ta sig tid att använda dom också.