Jag kommer prel att få låna en 308 rcz, som kommer att gå att provköra under hela träffen.
Det blir "lite som vanligt".
9-12 Bänkning hos Dalhems samt möjlighet att handla i butiken.
12-16 Stcc
Därefter så campar vi på plats som brukligt är, öltältet ska ha öppet med liveband (får återigen en bekräftan imorgon) och även ha matförsäljning.
Vi kan spela paintball 10min promenad från campingen. Jag har lagt en bokning där prel 1930.
Finns intresse så kan jag försöka få fram en badbalja till vår förläggning.
Kostnader:
Vid ev bänkning på Dalhems 50kr per tillfälle
Stcc 100kr (halva priset tack vare Johan Stureson)
Camping ca 50kr per person (med duschar och toaletter)
Paintball ca 200kr
Alla utgifter är frivilliga och det kostar inget att bara vara med som titta-på-are och njuta av trevligt sällskap.
Priser mm gäller även för vänner, kompisar och flickvänner etc.
Under förmiddagen hos Dalhems kommer stccbiljetter att finnas att köpa för 100kr. När man väljer att åka dit är frivilligt, men jag vill verkligen trycka för att titta på Camaro Cup som (tyvärr) körs vid lunch.
Teambesök hos Johan Stureson är tyvärr strukit iår då han kör 2 rejs på eftermiddagen. Men han låter hälsa att ni är välkomna in hos han i smågrupper. Det finns fika att ta av.
Dessutom kommer 10 pers MINST att få åka med Johan efter race 2 på banan i hans sponsrade BMW. Utlottning av dessa biljetter sker på Dalhems.
Komplett schema för Stcc finns här-> http://www.stcc.se/fileadmin/user_uploa ... schema.pdf
Finns det intresse så kan jag förevisa det största teamet i Radical med 5 bilar. Möjlighet att provsitta samt kika in nämre under skalet på bilarna. Detta blir isåfall kl 1230. Skriv i denna tråden om ni vill detta.
Välkomna!