Äntligen så har kompisen kommit ut ur garderoben och blivit Peugeotägare han med. En bättre begagnad 206 XR -01 blev det. Bilen är mörkröd metallic, tror färgen heter Röd Lucifer. Den är lite lätt stylad, krom ribbor i grillen fram, snyggare fälgar och lite andra smådetaljer.
Nu så har i alla fall turen kommit till toning av rutorna och kompisen väckte frågan om det inte skulle vara snyggt med silvertoning på rutorna. Blev själv lite fundersam på om det skall vara svart eller silver. Känns lite mer som att silver var något som man körde med på 80-talet. Men å andra sidan så går ju trender igen och bilen har lite extra kromdetaljer här och där så silver kan faktiskt göra sig. Om inte annat så får han en bil som väcker uppseende...
Så nu är frågan vad tycker ni? Silvertoning eller traidtionell svart toning. Om det blir svart toning så blir det mörkast tänkbara.
Ingen alls. Men det alternativet fanns inte på röstningen.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
he he, nä det ä faktiskt inte ett alternativ före vare sig såväl min kompis som mig. Men visst kan slänga med det i omröstningen men resultatet kommer inte att beaktas om det blir för många som inte gillar toning.
Går ej att ändra i efterhand efter vad jag kan se, men det är inte så noga för den ska tonas oavsett.
Dart wrote:finns inte guld? typ som astronauter har på sina visir det blir galet spejsat ^^
lätt +1
-1990 405 Mi16 *2.5" från katten, mocca/antracit stolar, tonade baklampor, och lite bucklor här och där ;P
-2010 Warp Longboard *Elmotordriven, 9ah batterier, toppfart: 20km/h ^^