dalande tomgång 205 gti
- cubix T.S.R
dalande tomgång 205 gti
Har nu fixat läkaget i grenrörert som gjorde att jag fick felkod på lambdan. har även bytt lmm, men bilen bluddrar en då när jag kör, samt att ena stunden är vartalet upp i 1500 för att sen sakt sjunka ner till under 1000 så bilen nästan dör? vad kan devara då!?
östhamar
205 gti
205 gti
- FR Autosport
- Guldmedlem

Kontrollera också spjällägesgivaren att den klickar.. Vrid på den så skall du höra ett litet klick.
Jag hade samma problem på en av mina 205or.. Nu är det så längesedan att jag fasen inte helt hundra mindes, men jag har för mig att det var någon sladd som satt fel på tändspolen. Det skall vara 4st sladdar anslutna till tändspolen, har för mig att någon hade kopplat in något jävla extraljusrelä och tagit ström från tändspolen..
Jag hade samma problem på en av mina 205or.. Nu är det så längesedan att jag fasen inte helt hundra mindes, men jag har för mig att det var någon sladd som satt fel på tändspolen. Det skall vara 4st sladdar anslutna till tändspolen, har för mig att någon hade kopplat in något jävla extraljusrelä och tagit ström från tändspolen..