(halvt seriöst fråga faktiskt, ni som har sett mig köra vet hur jag brukar bete mig på banan...)
du har ju fååård!!! kör slut på dom däcken!
Kinnekulle + turbolag + bil man inte har råd att kvadda =
Vågar inte det, har lite hopp om att det inte är så farligt med 306:an trots allt, får se hur det går.
Om du tar med dig R-däck kan vi skruva dem på min bil och dela, vad tror du om det? Har inga R-däck den här säsongen...
Det är jag helt med på
Hur stora är frambromsarna på RC:n? Jag har 15" R-däck men jag har för mig att Michael körde med 15" också så det borde funka.
Jag vet mer hur bilen mår på fredag så vi kan väl höras mer då om det inte är för sent för dig att bestämma planer?
dem flesta 15" hjul passar på rc:ns bromsar. Mickel från gbg med den svarta körde med 206:gti hjul, även lappen kör den setupen så det funkar! f*n vad trevligt vi har det på PSC lånar bilar av varann osv!
(halvt seriöst fråga faktiskt, ni som har sett mig köra vet hur jag brukar bete mig på banan...)
Vågar inte det, har lite hopp om att det inte är så farligt med 306:an trots allt, får se hur det går.
Om du tar med dig R-däck kan vi skruva dem på min bil och dela, vad tror du om det? Har inga R-däck den här säsongen...
Det är jag helt med på
Hur stora är frambromsarna på RC:n? Jag har 15" R-däck men jag har för mig att Michael körde med 15" också så det borde funka.
Jag vet mer hur bilen mår på fredag så vi kan väl höras mer då om det inte är för sent för dig att bestämma planer?
dem flesta 15" hjul passar på rc:ns bromsar. Mickel från gbg med den svarta körde med 206:gti hjul, även lappen kör den setupen så det funkar! f*n vad trevligt vi har det på PSC lånar bilar av varann osv!
Det är jag helt med på
pix pax, jag vill låna din bil så får du låna min
Nä. raukroland Kom nu och kör så vi får åka och jag varann!
Kör med vinterdäck på 15" så det borde förhoppningsvis funka... Mina planer är att åka till "kullen" på söndag oavsett så det är lugnt...
Team_Hink_Racing wrote:dem flesta 15" hjul passar på rc:ns bromsar. Mickel från gbg med den svarta körde med 206:gti hjul, även lappen kör den setupen så det funkar! f*n vad trevligt vi har det på PSC lånar bilar av varann osv!
Ja visst är vi trevliga i PSC... Det är ju "bara" bilar... Det klart att man ställer upp för en "broder" i nöd...
Team_Hink_Racing wrote:Nä. raukroland Kom nu och kör så vi får åka och jag varann!
Min plan är att köra på "kullen" på söndag. Tyvärr blir det med gatdäck om Johan får iordning på sin bil... Lär få problem att hänga med tempot du sätter upp i din preppade RC...