Veiko wrote:Subaru klubben vill påminna att man måste va föranmäld, annars släpper dom inte ut bilen på bana. Senast fredag kväll kl 22.
Hmmm, att d ska va så omständigt me kartellkörningar... ...räcker d me att man skriver upp sig i tråden här? ...eller måste man skicka ngt fax eller brevduva ngnstans?
Är du också mupp, som BIM
Kolla första inlägget i tråden
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Hade tänkt skriva in att jag oxå kommer på söndag. Men, jag "krossade" fingret så jag kommer inte att köra. Ev tar jag mig ner och kikar hur ni har det.
Hade sett fram emot att köra. Men jag vågar inte. Gör skitont bara jag lyfter nåt. Synd när jag jobbat hårt på att få ordning bilen till den här helgen.
Men ni får köra några varv för mig istället.
Michael Liljeberg - Peugeot Sport Club | CREW Kassör Michael- lackar/plastar/konstruerar- på hobbynivå.
Har 205gti som banåkarbil.
åk ner med mig... eller arne, han hörde jag hade plats.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Veiko wrote:Subaru klubben vill påminna att man måste va föranmäld, annars släpper dom inte ut bilen på bana. Senast fredag kväll kl 22.
Hmmm, att d ska va så omständigt me kartellkörningar... ...räcker d me att man skriver upp sig i tråden här? ...eller måste man skicka ngt fax eller brevduva ngnstans?
Är du också mupp, som BIM
Kolla första inlägget i tråden
...i klass me F-kassan ju
Så illa som F-kassan är det omöjligt att vara.
Hans Hellström
Michael wrote:Hade tänkt skriva in att jag oxå kommer på söndag. Men, jag "krossade" fingret så jag kommer inte att köra. Ev tar jag mig ner och kikar hur ni har det.
Hade sett fram emot att köra. Men jag vågar inte. Gör skitont bara jag lyfter nåt. Synd när jag jobbat hårt på att få ordning bilen till den här helgen.
Michael wrote:Hade tänkt skriva in att jag oxå kommer på söndag. Men, jag "krossade" fingret så jag kommer inte att köra. Ev tar jag mig ner och kikar hur ni har det.
vilket finger? va en man vafan!!!!!!!!!!!!!!!!
1st voltaren+1st panodil+1st Ipren skall nog göra susen
Jag lovar dig att om du råkar få se hur lappen håller på å gestikulerar å pratar med sig själv när han kör, så kommer du att garva oavsett hur ont det gör
Hans Hellström
Långfingret. Kommer inte våga köra på bana i alla fall. Bultar som katten nu. Tänkte ta alvedon och ipren när jag lägger mig.
Får se hu jag gör senare. som det känns nu är soffan bra
Peder: Låter ju som en muskelskada också. Jobbigt man använder liksom det greppet.
Bröt ett annat finger för ett tag sedan. Då berättade sköterskorna att lilfingret är värst att vara utan. Man greppar mer än man vet med det fingret. Så vi får väl se det positiva.
Michael Liljeberg - Peugeot Sport Club | CREW Kassör Michael- lackar/plastar/konstruerar- på hobbynivå.
Jag lovar dig att om du råkar få se hur lappen håller på å gestikulerar å pratar med sig själv när han kör, så kommer du att garva oavsett hur ont det gör
Ta med dig bilen o kör, jag har Citodon, Tradolan, Panodil, Tradil, Pronaxen och Ipren i tillräckliga mängder för att du inte ska känna något alls i det där jäkla fingret
Ta med dig bilen o kör, jag har Citodon, Tradolan, Panodil, Tradil, Pronaxen och Ipren i tillräckliga mängder för att du inte ska känna något alls i det där jäkla fingret
Haha. Du skulle veta vad det suger, i dubbel bemärkelse
De platser som renaultklubben har behöver man göra denna föranmälan även till denna? någon som vet? verkar ju lite knaskigt när man redan köpt platserna att göra en ytterligare anmälan men det kanske är så det skall vara
Tacksam för snabbt svar så att jag kan meddela de andra