fram är toleransen +- 0.8mm, vä fram stod 10.3mm fel höger fram stod den -2... i höger kurvorna behövde jag dock ha händerna på ratten utan svänag gjorde bilen själv.
Jag köpte nya r-däck till slut, dom var lite slitna dom andra - helt blanka och corden stack fram.
Det blev en uppsättning Toyo R1R för en snuskbillig peng.
Vi får se på lördag hur dom funkar, när jag och micke ska köra konbana på Lunda.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Fnatte wrote:Jag köpte nya r-däck till slut, dom var lite slitna dom andra - helt blanka och corden stack fram. Det blev en uppsättning Toyo R1R för en snuskbillig peng.
Vi får se på lördag hur dom funkar, när jag och micke ska köra konbana på Lunda.
Hmm, R1R... bättre till just konbana är R888 kanske?
Eller hur tänkte du
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Fnatte wrote:Jag köpte nya r-däck till slut, dom var lite slitna dom andra - helt blanka och corden stack fram. Det blev en uppsättning Toyo R1R för en snuskbillig peng.
Japp, och då kunde jag leva med att det inte blev trippel-åttorna. Blandningen ska vara i stil med trippel-åttorna men iom mer skärning så blir det inte riktigt samma grepp. Kollade runt lite på google, där sa en att han gillade dom men att stommen kanske var aningens mjuk. Jag stod i valet och kvalet över detta utlåtande, men för det priset tänkte jag att man kan prova dom iaf.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l