Bakaxel 206 sw
Bakaxel 206 sw
Någon som kan tala om för mig hur man vet vilken bakaxel som passar på en 206 sw -02. Försöker hitta en åt morsan på laga.se. Det är skivbromsar...
Från andra 206 SW med samma motor passar såklart och från 206 RC förmodligen fast de lär vara svårare att hitta.
Är det en 2.0 eller 1,6?
Vad är fel på axeln på bilen?
Är det en 2.0 eller 1,6?
Vad är fel på axeln på bilen?
(//Lappen
Peugeot Sport Club | CREW Sponsoransvarig
206 GTI -00 - Le bébé bleu
V70 2,4D -07<>Spyker 2,3T -05<>A4 TDI Q -00<>242 T -75<>245DL -75<>Porcar -89
Peugeot Sport Club | CREW Sponsoransvarig
206 GTI -00 - Le bébé bleu
V70 2,4D -07<>Spyker 2,3T -05<>A4 TDI Q -00<>242 T -75<>245DL -75<>Porcar -89
du kan kjøpe en hvilken som helst bakstilling så lenge det er skiver bak og fra enten sw eller rc. om du kjøper 2,0 gti sw eller rc så får du bare grovere staver noe som vil gjøre den stivere bak. ikke kjøp fra vanlige modeller for du må ha støttestagene som er der bak. og armene på de andre vanlige har ikke innfestingen for disse.
jeg satte SW bakstilling på min Gti uten problemer
jeg satte SW bakstilling på min Gti uten problemer
- Hannes Alvesson
- Klubbmedlem

Någon som kan tala om vad detta mejl från imaxle innebär? Kan man använda befintlig bakaxel och renovera själv?
Hello Peter, Due to your car being an SW model, and our stock levels over in the UK.We can only offer you a refurbishment kit, or just the rear beam centre section refurbished and 2 sets of bearings, and you put it together.
Hello Peter, Due to your car being an SW model, and our stock levels over in the UK.We can only offer you a refurbishment kit, or just the rear beam centre section refurbished and 2 sets of bearings, and you put it together.
Det betyder att du kan inte få med delar som torsionsstavar, krängningshämmare, karrossinfästning eller svingarmar men du kan få bakaxelrör reparerat och nya lager eller bara ett reparationskit, så fixar du det själv.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW