Skenande 407 sw aut.
-
BL NILSSON
Skenande 407 sw aut.
Hej. Har en 407sw aut. 05 som av någon anledning bara rusar iväg med full gas. har hänt några gånger. Livsfarligt. Hjälp BL
Har någon haft en skenande 407 sw.Kan rusa iväg utan anledning
Vad är det som är fel? BL
Är du säker att det inte är en Toyota Prius du kör?
Sorry för offtopic, det där med full gas lät inte nå kul alls. Ge gärna lite fler detaljer, när händer det, stadskörning, motorväg... Hur får du stopp på det? Händer det när du har farthållaren inkopplad? Har för mig att folk klagat på att sådana kunde öka/sänka farten utan att man påverkar (men aldrig om att det var full gas).
Annars kan det vara klokt att slå en pling till märkesverkstan och fråga dem med samt läsa av felkoder.
Sorry för offtopic, det där med full gas lät inte nå kul alls. Ge gärna lite fler detaljer, när händer det, stadskörning, motorväg... Hur får du stopp på det? Händer det när du har farthållaren inkopplad? Har för mig att folk klagat på att sådana kunde öka/sänka farten utan att man påverkar (men aldrig om att det var full gas).
Annars kan det vara klokt att slå en pling till märkesverkstan och fråga dem med samt läsa av felkoder.
2004 Peugeot 206 Griffe 1.6 16v
-
BL NILSSON
Skenande 407aut
Det hände på motor väg.Fick stopp på den genom trycka hårt på bromsen,men på väg från drive förbi R till park. stack bilen bakåt med fullt rus in i en stolpe. Firman skyllde på mattan. säker påatt den inte inverkade BL
Har någon haft en skenande 407 sw.Kan rusa iväg utan anledning
Kristian wrote:OMG!
Ring Robert Colin på Aftonbladet!
Ja han om nån kan skruva Peugeot han! Fixar detta lätt
Peugeot 406 2.2L -01
Toyota Corolla KE70 -83
Peugeot 405 1.8L -94 (Såld)
Peugeot 405 1.6L -91 (Såld)
Toyota Corolla KE70 -83
Peugeot 405 1.8L -94 (Såld)