Jag kan komma på fyra GDS-hallar direkt. En på Preem Rosengård, en på OK/Q8 Valdemarsro och en på Söderkulla, kommer inte ihåg vilken mack det är. Man kan också köra in på Malmö Bildelar vid djursjukhuset.
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11 Körde:
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Hrmm, funderar iofs på om jag ska montera quickshiften före servicen.
Min växellåda är helt cp-skadad nu och risken är väl att dom bitchar om quickshiften sitter där.
Vad tror ni?
Jag har en fråga dock inte gällande till 206 men till 205. Jag köpte nämligen quickshift och fick hem det idag och när jag öppnade paketet så var det bara ett vinkeljärn i paketet utan några skruvar eller motsv. Och inte heller några instruktioner. Är det jag som är lite seg och trodde för mycket om paketet eller har de skickat fel? eller har mitt postkontor gett mig ett paket för lite?
Ställa in växlar efter montage. Hur gör man det smidigast?
Sen en till fråga angående pinnen som är ställbar. Den sitter ju näst längst ut fabriksmonterad men är detta det optimalaste? Typ kortast växel lägen eller?
Macleod wrote:Ställa in växlar efter montage. Hur gör man det smidigast?
Sen en till fråga angående pinnen som är ställbar. Den sitter ju näst längst ut fabriksmonterad men är detta det optimalaste? Typ kortast växel lägen eller?
Damn, va lätt det var att sätta dit den! Grymt resultat. Helt klart rekommenderat för dem som funderar men inte har gjort. Mina lägen ligger typ 2 cm från varann nu.. hehe.. eller nåt..
Gah, va bra det blev.. och bra leveranstid och allt.
Macleod wrote:Jag använde en polygrip som jag bände lite med. sen samma till att trycka dit dem också.. helsmidigt. och en fet shiftnyckel för skruven men men...
Hmm, det där kände jag inte igen från min montering idag. Sedan läste jag tråden en gång till och såg att du hela tiden frågat ang. 205 och inte 206.
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11 Körde:
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00