Är det inga som är sugna på att fixa ett team och köra lite?
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
R-Gubbe wrote:Är det inga som är sugna på att fixa ett team och köra lite?
Hade varit kul om man inte bodde lite för långt söderut
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Om det går nåt mer till sommaren kan vi väl sätta ihop ett PSC-team. Är lättare att övernatta vid banan och så när det är varmare. Jag reser gärna en bra bit, men inte på vintern
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Måste väl finnas några sladdsugna PCS:are runt Stockholm-Gävle-Hedemora eller?
Vi körde 4 uthållighets tävlingar förra året. 2 i Norrköping och 2 i Gävle
vilket resulterade i 3 segrar och 2:a plats...
En 205 GTI med svetsad diff, hasplåt, lite hårdare dämpare och bra koll på resten dvs däck, bromsar å handbroms
Kom igen nu och samla ihop ett gäng. Nån har väl en bil som står med lite skavanker. Det behöver ju inte vara besiktigat och godkänt av Bilprovningen längre. Det tar bara ett par kvällar att fixa till en bil och det är väääääääldigt mycket körning för lite pengar...
Funderar på om det är värt att offra en 205a som jag har stående.. tyvärr har jag inte ens pengarna att åka till den
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Jag siktar på körning 2010-03 och räknar med mig + pär. Jag har en 205 jag är ganska säker på att offra i så fall.
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Jaaacob wrote:Jag siktar på körning 2010-03 och räknar med mig + pär. Jag har en 205 jag är ganska säker på att offra i så fall.
inte den vita!
Nä det är en annan svart modell dock rätt fin den med Men hur var det, skick iväg ett pm så jag vet om jag ska montera ner den vite bilen eller inte? =)
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Dagen är till ända och vi slutade på en hedrande 2:a plats. Samma antal varv som segraren, men 2 min 38 sek efter... Lite mer tur med bärgningar och annat så hade resultatet kanske varit till vår fördel... Bilen gick som en klocka hela dagen. Lite nya bucklor på sidorna efter fjolliga medtävlare som inte vill se sig passerade utan att få trycka till den "lilla fransyskan". Lite genomgång och riktning i veckan å sen laddar vi för seger i Västerås nästa lördag.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.