Vet inte varför det är så men det har väl med ip:n att göra. Vad vet jag.
Just nu kan jag redigera alla inlägg som CJ Styling & Tuning har skrivit. Har inte ens tänkt att ändra någons inlägg men det ska väl inte funka så.
/Ned
Nå fel! Kan redigera andras inlägg!
Jag bara tyckte att det var konstigt.
Jag loggar aldrig in om jag inte tänker skriva nåt. Inget konstigt med det. Hade tänkt läsa om den nya butiken som öppnas i GBG när jag upptäckte detta.
Sen tycker jag att ni borde göra lite ändringar så att man måste logga in om man ska skriva nåt. Blir ju allt för många "Gäst" annars, vilket ofta leder till splitrade tråd, iritation osv.
Jag loggar aldrig in om jag inte tänker skriva nåt. Inget konstigt med det. Hade tänkt läsa om den nya butiken som öppnas i GBG när jag upptäckte detta.
Sen tycker jag att ni borde göra lite ändringar så att man måste logga in om man ska skriva nåt. Blir ju allt för många "Gäst" annars, vilket ofta leder till splitrade tråd, iritation osv.
-----------
*306 GTi*
##Rostig Rex-cykel 3vxl
##
-----------
Avställd pga indraget körkort
Inte nu längre 
*306 GTi*
##Rostig Rex-cykel 3vxl
-----------
Avställd pga indraget körkort
Ned wrote:Sen tycker jag att ni borde göra lite ändringar så att man måste logga in om man ska skriva nåt. Blir ju allt för många "Gäst" annars, vilket ofta leder till splitrade tråd, iritation osv.
På vilket sätt leder det till splittrade trådar menar du?
Det finns nämligen en fördel med att låta gäster skriva, och det e om någon utifrån har ett svar på nån fråga men inte vill göra sig besväret att regga sig för att kunna bidraga.