Tror ju inte dock mkt på att den rullat 7200 som den ser ut HAHhaha så fedebankad eftersom de är import med
Ser ut att var importerad nyligen med.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Ja, jag vet att 98,3% här inne tycker att en 205 Junior från -88 är dyr och mycket pengar. Men om någon annan med mer pengar än 50:- i veckopeng från mamma är sugen menar jag..
Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!! Grumpy Old Fart!!
Stenis wrote:Ja, jag vet att 98,3% här inne tycker att en 205 Junior från -88 är dyr och mycket pengar. Men om någon annan med mer pengar än 50:- i veckopeng från mamma är sugen menar jag..
Nu faller ju jag förvisso in i den kategorin själv, men hade jag haft 300k hade jag inte köpt en ny bil, man får ju brutalt mycket fetare begbilar för de pengarna än en RCZ.
Inget ont om RCZ, men när man kan få en Clio V6 eller liknande för samma pengar framstår den som ganska trist ganska fort.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
Stenis wrote:Ja, jag vet att 98,3% här inne tycker att en 205 Junior från -88 är dyr och mycket pengar. Men om någon annan med mer pengar än 50:- i veckopeng från mamma är sugen menar jag..
Nu faller ju jag förvisso in i den kategorin själv, men hade jag haft 300k hade jag inte köpt en ny bil, man får ju brutalt mycket fetare begbilar för de pengarna än en RCZ.
Inget ont om RCZ, men när man kan få en Clio V6 eller liknande för samma pengar framstår den som ganska trist ganska fort.
Jag skulle ju inte köpa den heller...felhjulsdrift och halverad motorstyrka...nääääää.
Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!! Grumpy Old Fart!!
Jag skulle ju inte köpa den heller...felhjulsdrift och halverad motorstyrka...nääääää.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
ja men enda jag såg... "hmm vilka delar kan man ta ifrån denna å skrota bilen sen.....?"
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Stabilt att Trygg-Hansa ska ha lika mycket av mig för Roland Garrosen som för min GTI i försäkring.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)