kromat = snyggt!
Kroma själv
Tjänstebil Volvo V70-05
samt busbilen 405MI16-90
Tidigare:
Jeep G-Cherokee, 405 SRI-88, A4 Avant, 2st Vectra GT, Volvo 245 GLT-88, Amazon-67, Opel kadett caravan-67
samt busbilen 405MI16-90
Tidigare:
Jeep G-Cherokee, 405 SRI-88, A4 Avant, 2st Vectra GT, Volvo 245 GLT-88, Amazon-67, Opel kadett caravan-67
-
Guest
Re: kromat = snyggt!
[quote="Jocke Prahl"]Har två extra "kåpor" till backspeglarna, som jag vill kroma, vill alltså ha dem spegelblanka som på a**i S4 t.ex.... Någon som vet vem som gör detta eller kan man får dem spegelblanka själv?!
Kan man inte köpa lack och lacka det själv(Krom) Lackade själv mina fast i svart då blev som nya så kan tänka mig det bli inte större problem med krom
Kan man inte köpa lack och lacka det själv(Krom) Lackade själv mina fast i svart då blev som nya så kan tänka mig det bli inte större problem med krom
Re: kromat = snyggt!
Anonymous wrote:Jocke Prahl wrote:Har två extra "kåpor" till backspeglarna, som jag vill kroma, vill alltså ha dem spegelblanka som på a**i S4 t.ex.... Någon som vet vem som gör detta eller kan man får dem spegelblanka själv?!
Kan man inte köpa lack och lacka det själv(Krom) Lackade själv mina fast i svart då blev som nya så kan tänka mig det bli inte större problem med krom :roll
Det blir mer som alu-look, alltså inte spegelblankt, tror inte man kan få det riktigt kromblank själv......
Hittade ett per på http://www.danmobility.se/product.asp?c ... =670741546
Men vet ej vilken kvalitet dom håller.
Men vet ej vilken kvalitet dom håller.