Det kan vi göra! Hör ni det alla pega-lovers runt gbg?
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Twedmark wrote:Får vi bara en plats nu så kommer klubben att närvara på Elmia.
Det jag undrar nu är vilka som kan tänka sig att vara med att sätta upp montern, stå några timmar och snacka skit osv,...
Frivilliga?
Sen har vi fråga nr 2: Vilka bilar? Det finns plats för 3-4 bilar och personligen tycker jag att det vore kul med andra bilar än på StreetCarsFest - för omväxlings skull. Förslag?
Jag kan ställa upp med min bil och även bygga upp montern o hjälpa till o stå i den med.
Peugeot 206 GTi
"syns man inte, existerar man inte"
------------------------------------
sannum wrote:Bara undrar om det är någon från Göteborgstrakten som ska åka upp?
Daniel,
Jag ska åka upp med en kompis men vet varken vilken dag eller tid Några mer som ska upp från gbg hållet? Vi får ju omringa Jönköping med 5-10 pega bilar som kommer från alla håll
Okej, men som sagt vi får la höras vi från Götet sen när det drar ihop sig! Känns ju roligare o åka flera upp!
Blir det ont om plats står min 206:a till förfogande, bilder finns i bildarkivet. Sitter dock nya fjädrar på fram som inte syns på bild (50mm ungefär).
Är sugen på att åka karavan ner sen..
Blir jag och polarn kanske farsan vill med men isf finns det 1 plats ledig.
Ska bara få kortet först men de blir i mars
Tja, man får väll seom man tar 205an ner till elmia. Vet itne riktigt vilken väg man tar här uppifrån, men det kansek finns nått gäng man kan haka på när man kommer lite längre söderut? Nån som känner att man kan haka på kan ju säga till...
nu ligger alla bilar med namn och bild i mitt första inlägg för de som inte följt tråden hittils (eller andra tråden för den delen)
Finns ett flertal hotell i jkpg, närmast e formula1 som kostar 250:-/natt men är förmodligen redan bokat. finns även en camping med stuguthyrning och sånt precis bredvid mässområdet. Sök på gula sidorna för fler förslag... men va ute i god tid Själv tänker jag bo i mina föräldrars nya lgh som ligger ~600m därifrån