Vårträff?

Här diskuterar vi såväl våra egna officiella träffar som mindre sammankomster och andra evenemang
hedis
Guldmedlem
Guldmedlem

Post by hedis »

Jag är gravt besviken :cry:
Peugeot 306 GTi -97     Bruksbil, på riktigt
Peugeot 306 GTi -97       Busbil
Peugeot 306 GTi -00          Inga planer?!

Är stolt ägare till den lägsta bilen i klubben
SNILLET
Crew
Crew

Post by SNILLET »

Hade inte blivit någon förra året heller om inte jag hade gjort ett tokryck och hängt på Subaruklubbens träff i sista sekunden.

Vi får hoppas på bättring. Ett orosmoment har ju varit att iomed att vi totalt har fler träffar folk skall åka på de sista åren, så har vissa träffar fått stryka på foten lite även i uppmärksamhet från medlemmarna. Skall vi få en geografisk och kalendermässigt fungerande träffverksamhet måste nog vårträffen hållas tidigare än vad som gjordes tidigare. I år låg visserligen HPC:s mantorpträff 2 veckor senare så det hade inte kommit i knäet på samma sätt med den cirkatidpunkt när vårträffen i Gbg har hållits historiskt men jag tror ändå att det är en del av problemet. Folk flänger inte gärna hur mycket som helst. Fast förra året var ju uppslutningen helt ok ändå, trots sistaminutenfixen.

Det måste till ett bättre samarbete mellan de medlemmar som sitter och de som inte sitter i Styrelsen för att ro det iland tror jag. Vi är ju trots allt medlemmar i samma klubb och vill ha lika kul allihop :)
Hans Hellström

Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
olsén
Crew
Crew

Post by olsén »

Hej. Det är dags för mig att lägga upp hur det egentligen gått med planeringen av vårträffen...

Min tanke var:
Geografiskt sett så har vi alltid hållt vårträff i göteborg därför även denna gången.
Visning peugeot 508GT/RCZ chassi mm. sen middag, följt av gocart ute i torslanda. senare cruising ut till öarna, kanske grillat å samkvämat...

Jag började spåna på aktiviteter och saker att hitta på. IOM att Peugeot 508 skulle ha premiär ganska snart efter mina planer började ta form så tog jag kontakt med ett företag och hade planer på att få en verstadskille att förevisa chassi på en RCZ och en 508GT, jag lade fram min idé och företaget skulle höra av sig så snart de hade haft premiär-visningen på 508...

jag låg på detta företaget flertalet gånger och lämnade fler meddelanden till ansvarige, men fortfarande än idag inte fått något svar.

Jag beklagar att detta har blivit såhär. jag har börjat lägga planer för en höst-träff lagom till efter sista ban-träffen. datum kommer senare. Detta kommer bli en 2-dagars tillställning, med god sammanhållning, grilla, spel å lekar....
Äger:
*406 SS -02 "Lady"

I Garaget:
*projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour
*dremel multi

Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906
Filmstjärnan
Jaaacob
Crew
Crew

Post by Jaaacob »

höstträff låter mys! :thumbup:
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!

Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
SNILLET
Crew
Crew

Post by SNILLET »

Härligt Olsén!, höstmys :)
Hans Hellström

Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Post Reply