(jag hoppas jag inte postar helt fel nu, är alldelles nybakad hrär på forumet så ursäkta om jag gjort bort mig redan.)
Köpte en 1.6 XSi 3dörrars 206a för tre veckor sen och mår som en knug, så nu ska den bara höjas till min standard.
Men gillar verkligen rattspaken och att ha infon i färddatorskärmen så vill ju inte skippa det. Läst att det finns stereos som fungerar tillsammans med 206 om man köper nån sorts omkopplare och har googlat och sökt lite på det men inte hittat nå som känns betryggande.
Så har jag hört att högtalarutrymmet i dörrarna på 3dörrars ska vara grunt som faen, vilka 6.5" är grunda nog att passa in där och är bra, om nån har koll på det?
Och, jag undrar var man kan dra genom kabeln till slutsteget? Verkar inte finnas nåt bra ställe att komma genom torpedväggen, så antar att jag måste borra? (det har säkerligen avhandlats, men jag tänkte att jaja ska jag ändå starta en ny tråd så...)
Sådärja det var väl allt för den här gången, som sagt ursäkta om jag frågar nåt som redan avhandlats tusen gånger men jag missat och så vidare, är som sagt ny och har inte svart bälte i forumsökning...