Blir att lyxa till det och ta det via någon verkstad. hinner inte skruva så mycket längre.R-Gubbe wrote:Boka? Det byter du väl själv.
idiot-tråd ('Våga fråga'-tråd )
17" plåtisarna från 3008 är även 7.5" breda.Claes B wrote:Avisst f*n, det är ju sant.olesen wrote:Ser ut på alla bilder som att dom har 5 bultat :S några andra förslag?Claes B wrote:Tyckte jag läste nånstans att 407 har 16" plåtisar.olesen wrote:Finns det nån bil som har 16 alt 17" plåt fälgar med 4x108 orginal? gör ingenting om dom är lite bredare än normaltET spelar ingen roll
Citroën C5 är ju en stor bil med fyrbult, den kanske finns med 16" plåt också, Al som en bonus kanske?
Finns tydligen till Berlingo mfl. http://www.dackgrossisten.se/sr265.aspx , och 17" till peugeot 3008.
Edit: http://lmgtfy.com/?q=bultcirkelguiden
Japp, Kan vara något fabriksfel eller något som påverkat denna rem då den bara snurrat 4000 mil ca. Den slitna remmen är ditsatt i spanien då bilen gått där halva livet och jag vet inte hur kvaliten är på deras delar, Kanske är samma som här. Hade inte du bytt om du sett detta på din pugg?Morbidio wrote:Men vänta lite nu, byter du ut Audi grejer innan de ska bytas???
--Audi A3 1.8T--
ǝɹǝɥʇ ʇno sı ɥʇnɹʇ ǝɥʇ
ǝɹǝɥʇ ʇno sı ɥʇnɹʇ ǝɥʇ
Han tröttnar nog på Ådi han med så småningom.Morbidio wrote:Exakt det jag var ute efter.hedis wrote:Det roliga är ju att du hade svurit och gormat om det hänt på din egen pug, men det är mer acceptabelt på din älskade audi
Det gjorde iaf jag, hur goa bilar det än är så är kvaitén inte vad man tror de första åre(t)n man äger
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
ET vad?El_Zeta wrote:17" plåtisarna från 3008 är även 7.5" breda.Claes B wrote:Avisst f*n, det är ju sant.olesen wrote:Ser ut på alla bilder som att dom har 5 bultat :S några andra förslag?Claes B wrote:Tyckte jag läste nånstans att 407 har 16" plåtisar.olesen wrote:Finns det nån bil som har 16 alt 17" plåt fälgar med 4x108 orginal? gör ingenting om dom är lite bredare än normaltET spelar ingen roll
Citroën C5 är ju en stor bil med fyrbult, den kanske finns med 16" plåt också, Al som en bonus kanske?
Finns tydligen till Berlingo mfl. http://www.dackgrossisten.se/sr265.aspx , och 17" till peugeot 3008.
Edit: http://lmgtfy.com/?q=bultcirkelguiden
Hans Hellström
Hehe barnslig du är, varför är det mer acceptabelt på min audi? Bil som bil eller hurhedis wrote:Det roliga är ju att du hade svurit och gormat om det hänt på din egen pug, men det är mer acceptabelt på din älskade audi
Last edited by Decimal on Tue Jul 12, 2011 20:00, edited 1 time in total.
--Audi A3 1.8T--
ǝɹǝɥʇ ʇno sı ɥʇnɹʇ ǝɥʇ
ǝɹǝɥʇ ʇno sı ɥʇnɹʇ ǝɥʇ
Hade tagit upp samma sak om det varit min pugg med, Frågade bara om det var normalt slitage detta. Kunde frågat på audi forumet med men vet att dom flesta kan rätt mycket mer än bara pugg här, Så jag frågade här.Morbidio wrote:Exakt det jag var ute efter.hedis wrote:Det roliga är ju att du hade svurit och gormat om det hänt på din egen pug, men det är mer acceptabelt på din älskade audi
--Audi A3 1.8T--
ǝɹǝɥʇ ʇno sı ɥʇnɹʇ ǝɥʇ
ǝɹǝɥʇ ʇno sı ɥʇnɹʇ ǝɥʇ
Hedis o Morbido va ju ganska mogna nu
Tycker vi ska va snälla mot betalande medlemmar som vi har som kör annat märke.
--------------------------------------------
307 SW 2,0 -03
OnT: Varför lyser min lampa på instrumentpanelen för låg glykolnivå(morgontrött, visst heter det så?) i branta uppförsbackar och hård kurvtagning? Den gjorde det även fast jag fyllt på.. Nåt att oroa sig över? Oljetrycket håller sig ju iaf, kanske är det enda viktiga?
OnT: Varför lyser min lampa på instrumentpanelen för låg glykolnivå(morgontrött, visst heter det så?) i branta uppförsbackar och hård kurvtagning? Den gjorde det även fast jag fyllt på.. Nåt att oroa sig över? Oljetrycket håller sig ju iaf, kanske är det enda viktiga?