Nån som kan detta
Hur byter man belysn lampa bakom värme regl.
Bromspedalen tar långt ner. Mecken sa om mn justerar bakbromsarna så går den upp?????
Justea spelet på kopplingen? Är det som på en 205
Tack på förhand
oklarheter peugeot 306 fz 1
oklarheter peugeot 306 fz 1
Peugeot 205 CTI röd -89 projekt 133hk ägt sedan -00
Saab 900T talladega 230hk -97
Chevrolet Trans sport -00
Peugeot 306 xr -95
Peugeot 306 xr -95
Re: oklarheter peugeot 306 fz 1
Ta loss radion och dess bur så ser du bultarna som håller mittendelen (där värmereglagen sitter.) Minns inte om du måste lossa nedre delen också, men den är bara att bända bort, kan vara nån liten skruv i botten eller askfatet. Var försiktig bara.
Ang bromsarna så kan det vara en justeringsfråga om du har trummor bak. Annars skulle jag tippa på att du har något lurt med det hydrauliska, typ luft i systemet.
Ingen aning om kopplingen.
Ang bromsarna så kan det vara en justeringsfråga om du har trummor bak. Annars skulle jag tippa på att du har något lurt med det hydrauliska, typ luft i systemet.
Ingen aning om kopplingen.
Tack för svaret
En annan fundering min nyckel med ir verkaar funka bäst på kvällen är det normalt
En annan fundering min nyckel med ir verkaar funka bäst på kvällen är det normalt
Peugeot 205 CTI röd -89 projekt 133hk ägt sedan -00
Peugeot 306 xr -95
Peugeot 306 xr -95
Låter märkligt. Men ta isär nyckeln, rengör och sätt i nya batteri, skadar aldrig.wallis wrote:Tack för svaret
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Har aldrig hört talas om det fenomenet även om det rent tekniskt är fullt möjligt att det är så då mängden infrarött ljus omkring oss är större dagtid, men som sagt.... handlar det nog mest om lite klen "sändning", så rengör kontaktytor/byt batteri.HellMek wrote:Låter märkligt. Men ta isär nyckeln, rengör och sätt i nya batteri, skadar aldrig.wallis wrote:Tack för svaret
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.