Hej,
Jag tänkte sälja mitt projekt som har stannat av, eller rättare sagt inte startat än. Det är en helt rostfri 205 gti kaross från 89 tror jag, reg. nr. är ONR334. Den är inne i registret, men som ni säkert förstår varken besiktigad eller påställd. Originalmotorn sitter i men är inte komplett. Inredningen är delvis utrensad på bilen. Den ser förjävlig ut men karossen är faktiskt väldigt bra, den är rostfri och är inte krockad.
Mi16-motorn har gått ca 14000 mil, den är köpt på en skrot och var komptestad, så den ska vara i bra skick. Kabelhärva medföljer, samt styrbox.
Bilen och motorn finns i Malmö.
Priset får vi väl komma överens om också, det står mig i 5000 kr, men jag vet inte riktigt vad det är värt. Ge mig ett bud så kan vi ju se.
Jag säljer helst allt tillsammans så jag blir av med det på en gång. Det står lite ivägen för tillfället.
Bästa sättet att nå mig är på min mobil och jag har nummer: 0708172090, eller på min mail: [email protected]
Jag är inte inne på forumet så mycket längre så det är inte så troligt att jag svarar på pm eller här i tråden.
MVH Johan Larsson
Peugeot 205 gti med Mi16-motor
- johan_larsson
Peugeot 205 gti med Mi16-motor
Gatracer: Fiat 600 Abarth -63
Pallbocksracer: 205 Gti -89
Pallbocksracer: 205 Gti -89