Sjukt fin, dock slöseri att en tanta på runt 60

Hade du bara en svensk lärare i skolan? ^^cronelid wrote:Uppfattade inte det som konstigt skrivet! Skall Skicka mina meningar till min gamla svenska lärare nästa gång innan ja lägger upp dem!
Dart wrote:Hade du bara en svensk lärare i skolan? ^^cronelid wrote:Uppfattade inte det som konstigt skrivet! Skall Skicka mina meningar till min gamla svenska lärare nästa gång innan ja lägger upp dem!
Hur många lärare behövde du ?klew wrote:Dart wrote:Hade du bara en svensk lärare i skolan? ^^cronelid wrote:Uppfattade inte det som konstigt skrivet! Skall Skicka mina meningar till min gamla svenska lärare nästa gång innan ja lägger upp dem!![]()
![]()
Det är trots alls lite gubbvarning över den tycker jag.Lundin B wrote:Brukar köra förbi en sån här varannan dag, ett jäkla sätt, man blir ju lika sugen på en varje gång man ser den,,,![]()
![]()
HellMek wrote:Det är trots alls lite gubbvarning över den tycker jag.Lundin B wrote:Brukar köra förbi en sån här varannan dag, ett jäkla sätt, man blir ju lika sugen på en varje gång man ser den,,,![]()
![]()