Marcie> Min deal jag gjorde på min bil, var ganska bra he he. Paketpris: Fjädrar fram + arbete + K&N-filter (Kit) monterat o klart + sänkning bak = 2600 kr he he.
Jag kan i dagens läge antagligen fixa pris på 1000 kr för arbetet fram + 500 för sänkningen bak = 1500 kr för jobbet
När man sänker bak...
-
Björn Lepik
sänka bak
Björn Lepik; priset fortfarande aktuellt för sänkning bak 500kr?
Har satt på Sachs väghållningssats på bilen (ska sänka 25mm), det enda som behövs göras på den är att sänka bak, man vill ju inte våga sig på det.
Finns det annars någon annan som kan/känner någon som kan hjälpa mig med justering av torsionsstavarna och ev. prisuppgift?
tack
Har satt på Sachs väghållningssats på bilen (ska sänka 25mm), det enda som behövs göras på den är att sänka bak, man vill ju inte våga sig på det.
Finns det annars någon annan som kan/känner någon som kan hjälpa mig med justering av torsionsstavarna och ev. prisuppgift?
tack
Björn Lepik wrote:Marcie> Min deal jag gjorde på min bil, var ganska bra he he. Paketpris: Fjädrar fram + arbete + K&N-filter (Kit) monterat o klart + sänkning bak = 2600 kr he he.
Jag kan i dagens läge antagligen fixa pris på 1000 kr för arbetet fram + 500 för sänkningen bak = 1500 kr för jobbet
låter helt okej.. men ditt pris va ju galet.. =D jag ska sänka min till våren.. ser förjävligt ut nu.. baslådan sänkte ett par centimeter faktiskt. =D
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

http://217.215.135.28/enok/temp/Bakvagn_sankning/
205:a...med bakvagnen i spillror.
ge er f*n inte på detta om ni inte har tid......
205:a...med bakvagnen i spillror.
ge er f*n inte på detta om ni inte har tid......