Ny grill till 206, vilken?

Frågor om styling eller ljud och bild i bilen (In-Car Entertainment)?
Johan84

Post by Johan84 »

PelleW - Ja kontrast, kör man med svart grill blir det inte lika stor kontrast som alufärgad.

Sammy - Jo jag vet, men jag gillar den grillen bättre ändå även om jag skulle lacka en av de andra. Tror inte det skulle bli snyggt heller...
PelleW
Senior

Post by PelleW »

Jag fattar forfarande inte. :? Du kan sätta dit svart galler eller alugaller om du vill. Alla grillar måste lackas när du får dem.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Johan84

Post by Johan84 »

PelleW wrote:Jag fattar forfarande inte. :? Du kan sätta dit svart galler eller alugaller om du vill. Alla grillar måste lackas när du får dem.

Hmm det visste inte jag...
Är den inte alufärgad när jag får den då? Eller måste jag lacka den ändå?
Hur mycket kostar det? En grill borde ju dock inte vara så svår att lacka, kan man nog göra själv...

Är grön på det här än så länge :oops:
Sammy

Post by Sammy »

cynq wrote:
PelleW wrote:Jag fattar forfarande inte. :? Du kan sätta dit svart galler eller alugaller om du vill. Alla grillar måste lackas när du får dem.

Hmm det visste inte jag...
Är den inte alufärgad när jag får den då? Eller måste jag lacka den ändå?
Hur mycket kostar det? En grill borde ju dock inte vara så svår att lacka, kan man nog göra själv...

Är grön på det här än så länge :oops:

De kommer alltid olackade (gråa), många har dock grund. Du vill nog inte lacka den om du inte gjort nåt sånt innan :D lacka en sån går nog på ettpar hundralappar!
9-3 AERO Maptun Steg 2
Teddan!

Post by Teddan! »

500:- skulle en lackerare här i Hbg ha, å det tycker jag e helt klart överkomligt!

Min ligger under sängen å vänta på lack :lol:
It doesn´t matter if you win by an inch or an mile, winning is winning!
--------------------

Teddan l Peugeot 206 RC l Helsingborg
Dojje

Post by Dojje »

lämna in grillen för lack, blir aldrig lika bra att göra själv...plus att det håller bättre när en riktig lackerare gjort det mot väder, stenskott m.m. :thumbup:
Johan84

Post by Johan84 »

Ok tack!
Då vet jag
Post Reply