Jag ska pilla dit en nätgrill (göra själv) har för mig att jag sett "steg för steg" sidor? Nån som sitter på någon bra länk? Vart köper man silvrigt lagom grovt nät? Dalhems har väl?
The Man, The Concept..
<---- Min katt, Shejk Jafar
307 XS - 03 (lånar tills vidare)
206GTi - 01 (SÅLD)
Dumdidum...*visslar lite* Kanske ska läsa allt som står nästa gång... Sånt som händer. Jag trodde att det fanns en manual om hur man gjorde där hos realcar..
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
men är det ingen som vet en sida som visar hur man gör, har minne av att jag varit inne på en sådan nämligen...
Björn Lepik har skrivit en som funkar för modeller tidigare 01. Jag tror jag har mer eller mindre lovat att skriva en manual... Vi får se hur det blir med den...*hrm*
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Fnatte wrote:Björn Lepik har skrivit en som funkar för modeller tidigare 01. Jag tror jag har mer eller mindre lovat att skriva en manual... Vi får se hur det blir med den...*hrm*
kan inte ni upplysa en sån som jag vad som är skillnaden i fronten mellan <01 och >01?
.:: 406 2,2 Sport ::. Peugeot Sport Club | medlem #549
Jag försökte gå efter Lepiks beskrivning av demontering av fronten när jag skulle byta till nätgrill. När jag gick efter Lepiks beskrivning av hela arbetet så stämde inte allt, grillen i mitten av fronten t ex den satt med fyra plastpluppar, istället för tre som Lepik skrivit, och den satt fast i hörnen med några hakar. Det kanske inte är några enorma skillnader, men när jag och Lazos höll på så var det ett H-vete att pula om man inte visste om det hela. Jag "ska" ta reda på nästa vecka, när jag inte har något att göra.
Den har funnits på rosens server, men jag kommer inte in där överhuvudtaget just nu. Du kan ju försöka senare om du vill. Den ska finnas i lepiks mapp eller i nån mapp som heter mekartips.
BTW, kan du franska?