Fnattes oljetrycksmätare äntligen ditsatt!
Fnattes oljetrycksmätare äntligen ditsatt!
nu har vi äntligen fått dit den där jäkla mätaren efter mycket om o men.. tänkte bara höra vad som är normalt oljetryck.. den står på 6!!! bar nu.. 
Kör: Audi A4 1.8Tsq STCC-Edition
Medlem no. 754
Four rings to rule them all
Medlem no. 754
Four rings to rule them all
Re: Fnattes oljetrycksmätare äntligen ditsatt!
WoberT wrote:nu har vi äntligen fått dit den där jäkla mätaren efter mycket om o men.. tänkte bara höra vad som är normalt oljetryck.. den står på 6!!! bar nu..
HAHA, INTE normalt
Audi A4 1.8T - Black Pearl
Syns Man Inte, Finns Man Inte
Den som ingen turbo har, Han får åka utan bar
Sponsorer: Bildator.Se - TuningChip - Ultimate Styling - Emory Productions
Bilder På Bilen
Syns Man Inte, Finns Man Inte
Den som ingen turbo har, Han får åka utan bar
Sponsorer: Bildator.Se - TuningChip - Ultimate Styling - Emory Productions
Bilder På Bilen
3 bar ligger min buggy på så 6 bar låter lite väl högt! 
- Team Müsseldorf Racing -
Nissan Fairlady Z33 350z
Nissan 180zx -88
Peugeot 205 GTi -87 - Såld
Volvo 240 GLT - Såld
206 XS - GT Edition - Såld
Nissan Fairlady Z33 350z
Nissan 180zx -88
Peugeot 205 GTi -87 - Såld
Volvo 240 GLT - Såld
206 XS - GT Edition - Såld
Det är ju skoj att höra...
Den vandrar en hel del när man kör, beroende på hur så klart... Körde en sväng, låg på 6 bar och gick upp mot 7 när man gasade. Sen gick den ner på 4 efter att ha stannat till. Sen när jag nästan var hemma så gick den ner på 3, nästan 2.
Jag ska höra med verkstan imorrn. Men f*n vilket jobb det var att få dit skiten då... Det är mycket rum, men just där man ska hålla på är det inte mycket plats... Allt sitter och den verkar inte läcka iaf.*ta i trä*
Den vandrar en hel del när man kör, beroende på hur så klart... Körde en sväng, låg på 6 bar och gick upp mot 7 när man gasade. Sen gick den ner på 4 efter att ha stannat till. Sen när jag nästan var hemma så gick den ner på 3, nästan 2.
Jag ska höra med verkstan imorrn. Men f*n vilket jobb det var att få dit skiten då... Det är mycket rum, men just där man ska hålla på är det inte mycket plats... Allt sitter och den verkar inte läcka iaf.*ta i trä*
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
- Stefan Sager
Min har alltid stått på 6 bar så fort man får upp lite varv, helt normalt skulle jag vilja påstå. Har det inte hänt nåt på 2000 mil så...
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
TheDagger wrote:Min har alltid stått på 6 bar så fort man får upp lite varv, helt normalt skulle jag vilja påstå. Har det inte hänt nåt på 2000 mil så...
Det här var på tomgångsvarv, 900 ungefär, ingen påfrestning på motorn.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW