Därför vill jag ha era förslag på funktioner/innehåll osv. Gör inget om det e saker som tagits upp tidigare här... tänkte samla allt sånt i denna tråden nu.
Låter som en bra ide! Eller så byt bara ut 307:an mot en 307:a från STCC eller ETCC....klart mycket snyggare!
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
en hel avdelning avsedd för min 205cab
skriver mer när jag kommer på mer
ett bättre medlems register vore bra med sökfunktion ... helst så man kunde logga in med exempelvis medlemsnumret så enbart betalande medlemar fick tillgång till registret där man kunde skriva in exempelvis mobilnummer ort man bor på gata osv ... alla uppgifter frivilliga men namn och e-mail obligatoriskt och publikt som det är nu ...
korta kommentarer till bilderna i bildarkivet har jag efterfrågat innan
jag tycker också det känns bättre att bara betalande medlemmar får se tel nr osv.
oftast är det väl ändå betalande medlemmar som skulle ha nytta av detta samt
att man kanske inte vill visa sina fullständiga uppgifter för alla utan bara utvalda
Som Igelkott säger - det känns bättre att bara "utvalda" får se det.. och att det förmodligen mest är klubbmedlemmar som har mest intresse/nytta av det...
i övrigt är det som jag skrev.. en spontan känsla... kan ju ha med att göra med att man är yrkesskadad och vill spärra tillgång till info så långt som möjligt...
Bastard Operator From Hell...
.:: 406 2,2 Sport ::. Peugeot Sport Club | medlem #549