-Alla förare kommer att få stå ett pass flaggvakt, men ni som inte ska köra är mer än välkomna att hugga i också.
-Stryrelsen kommer att flänga runt och fixa och dona, men vi behöver lite tillskott.
I line-upen, där bilarna köar i depån samt vid utsläppet skulle vi definitivt behöva extra insatser. Man befinner sig i centrum om man har hand om line-up så det är helt OK att stå där. Utsläppet är alldeles vid banan så det är också helt OK.
Kan ni endera lägga ett inlägg här eller (om ni är blyga) PM:a mig om ni har lust att lägga ngn timme på söndag? Skulle uppskattas mycket.
Då man missar lite körtid genom att man står flaggvakt så vill jag helst inte missa mer körtid, men tiden utöver kan jag hjälpa till med något, om det skulle vara intressant. Inget strort ansvar bara, vill ju kunna slappna av och ha kul också
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Rash wrote:Då man missar lite körtid genom att man står flaggvakt så vill jag helst inte missa mer körtid, men tiden utöver kan jag hjälpa till med något, om det skulle vara intressant. Inget strort ansvar bara, vill ju kunna slappna av och ha kul också
Du missar väl ingen körtid då du antagligen står där när inte din "grupp" kör...
Bystedt wrote:Du missar väl ingen körtid då du antagligen står där när inte din "grupp" kör...
Frågade Pär om detta för ett taf sedan och man skulle missa lite av sin grupps körtid också tydligen. Eftersom det skulle bli så omständigt byta flaggvakter styp i ett..
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
I line-upen, där bilarna köar i depån samt vid utsläppet skulle vi definitivt behöva extra insatser. Man befinner sig i centrum om man har hand om line-up så det är helt OK att stå där. Utsläppet är alldeles vid banan så det är också helt OK.
Kan ni endera lägga ett inlägg här eller (om ni är blyga) PM:a mig om ni har lust att lägga ngn timme på söndag? Skulle uppskattas mycket.
Kommer nog överlåta det mesta av körandet till frugan, så Per räkna in mig på en del flaggvakter... Ska försöka fota lite med men jag misstänker att det finns tid för det med.
Ett av ca sju möjliga pass "missar" man när man står flaggvakt som förare. Detta är obligatoriskt och lika för alla.
Det jag frågar om nu det är tjänster utanför detta och det är fullt möjligt att kombinera med körning. Om man kör i r-gruppen kan man jobba när a/r-grupperna kör.
Men om det är ngn som inte ska köra och kan ta ngt lite längre pass skulle det vara kanon. Vid utsläppet vill jag inte att det blir för hattigt.
Dean Martin