Kan man inte göra så att forumet inte blir så förbannat brett om
man länkar till tex mobile.de eller bytbil.com
Blir grymt irriterad när jag måste scrolla för att komma åt next page knappen.
skaffa större skärm bättre grafikkort o byt upplösning?
fast mobile.de-adresser e inga probs, sånt justerar sig själv... däremot bilder är problem när folk lägger in monsterbreda bilder... fast det har ju inte med forumet i sig att göra utan snarare användarna...
En annan sak som vore bra däremot är att när folk har länkat in bilder som är för stora att dom storleksförändrades så att dom fick plats inom forumets snäva gränser.
...sen finns det ju vissa som har skärm lika bred som deras coupé är lång (inga namn nämnda) och inte bryr sig om andra Men det är klart, man får ju sämre syn när man blir gammal
Tobbe Tuff wrote:Gå hem å trimma din bil istället så att du kommer ikapp någon gång...
JAG förstår vad som menas, Tobbe förstår vad som menas, de från gamla forumet förstår vad som menas, men det viktigaste är nog ändå att Tweddo förstår vad som menas
haha, riktigt bra tobbe... mwahaha ^^ (inte för att tweddo tar åt sig men klockrent var det iaf)
siverby wrote:...sen finns det ju vissa som har skärm lika bred som deras coupé är lång (inga namn nämnda) och inte bryr sig om andra Men det är klart, man får ju sämre syn när man blir gammal
Fick den glida förbi obemärkt eller? Jag som gått beredd med första förband i benfickan de senaste dagarna