Hur blev det med att lägga upp lite info om chatten som vi har på dalnet? Så vitt jag vet så skrev och skickade Bogge info om vad det skulle stå. Det är ju inte lätt för folk att hitta dit om det inte står att den finns.
För det är inte lika många som är där längre efter sidan gjordes om. För på den gamla stod det ju att det fanns och fanns även stats.
*sparkar Twedis i baken* Så upp med det som Bogis hade skrivit.
Det blir mycket roligare om dte är mer folk som är där.. Man kanske tom får se dig där Twedis
Ta det inte på fel sätt... "som om ni inte har annat att göra." Men det är flera månader sen detta togs upp... lr det är vääääligt länge sen det togs upp första gången.
Så tacka på förhand
407 SW : När storleken har betydelse
"You can't be serious. Are we gonna play in a town in the north of Sweden called 'She left you'?..."
- Lettisk kommentar inför innebandy-VM i Skellefteå -96
Jag kan säga som så att innan jag är klar med studierna för terminen så hinner jag helt enkelt inte. Har arbeten, tentor och c-uppsats upp över öronen... förutom att klubbverksamheten konstant tar en hel del tid.
Allt handlar om prioriteringar och med allt som måste göras nu så ligger en klubb-chat tyvärr rätt långt ner på listan.
Så varför lägger ni inte själva upp en tråd om detta på t ex Allmänt, tills vidare?
Som jag skrev... Fast jag skrev det med andra ord. Jag vet att ni har att göra, vem har inte det?
Och ja det har vart en, två tre, fyra, fem trådar uppe om det.
Jag tycker det är en ganska viktig del av en klubb med en chat. Folk får prata av sig med varandra på ett helt annat sätt än vad man kan genom fourmet. Men dom som inte har vart inne hos oss på #peugeotsport så mycket kan ju ha svårt att veta hur det är *pikar Twedmark*
"You can't be serious. Are we gonna play in a town in the north of Sweden called 'She left you'?..."
Jag tror att du missuppfattade mig en aning. Jag säger inte att en klubbchat är onödig, utan helt enkelt att jag inte har tid att fixa det än på ett tag.
Det jag menade var att man inte hört lr sett nått på ett tag... Och jag/vi har ju inte tjatat på ett bra tag så...
Men vi sätter väl punkten här då..