Demobilar
Demobilar
Tjena Hejsan!!!
Vad tycker ni om alla dessa demobilar som rullar runt på utställningar och mässor??
Skall de vara enligt Fast and the Furious trenden eller skall de helt enkelt bara rocka skortan av dig,
som tex Sonys Caddy gjorde -99 och 2000??
Hör ni till dom som föredrar det senare altenativet skall ni ta en till på detta:
http://dbdragracing.se/phpBB2/viewtopic.php?t=453
Elvis is still ALIVE!!!!!
Ha det gott
Roger Edvinsson
Vad tycker ni om alla dessa demobilar som rullar runt på utställningar och mässor??
Skall de vara enligt Fast and the Furious trenden eller skall de helt enkelt bara rocka skortan av dig,
som tex Sonys Caddy gjorde -99 och 2000??
Hör ni till dom som föredrar det senare altenativet skall ni ta en till på detta:
http://dbdragracing.se/phpBB2/viewtopic.php?t=453
Elvis is still ALIVE!!!!!
Ha det gott
Roger Edvinsson
H-Audio.se
MobileFidelity.se
Cerwin Vega, Ciare, Genesis, Digital Design, JBL, Alpine, Infinity och TangBand
MobileFidelity.se
Cerwin Vega, Ciare, Genesis, Digital Design, JBL, Alpine, Infinity och TangBand
-
K
- Stefan Sager
Jag föredrar diskreta byggen. Det fanns en Honda Accord på -90-talet som var byggd av nån finne tror jag, den var SVINGRYM. Ingenting syntes utåt.
Sushi-addict | Peugeot 307 XS 2,0 -06
K wrote:Någon som vet om det finns bilder på den grå audi a4 som var med i bilsport 2 eller 1 nr sedan. En mattgrå väldigt snyggt ombyggd audi.
Demo bil för någon ljudfirma .. Vet någon?
Alpine tror ja de är...en avant va?
Audi A4 1.8T - Black Pearl
Syns Man Inte, Finns Man Inte
Den som ingen turbo har, Han får åka utan bar
Sponsorer: Bildator.Se - TuningChip - Ultimate Styling - Emory Productions
Bilder På Bilen
Bilder På Bilen
- Christofer Soderbaum
- BANZAI3030
Christofer Soderbaum wrote:Diskret, ska se så original ut som möjligt, allt ska vara infällt, gömmas..
Håller med, ej som Sonys Civic Type-R eller Nakabs 300ZX (som båda syntes på bla streetcarsfest) med andra ord.
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
BANZAI3030 wrote:Christofer Soderbaum wrote:Diskret, ska se så original ut som möjligt, allt ska vara infällt, gömmas..
Håller med, ej som Sonys Civic Type-R eller Nakabs 300ZX (som båda syntes på bla streetcarsfest) med andra ord.
dom e ju bara löjliga...ser FÖRJÄVLIGT ut =/
Audi A4 1.8T - Black Pearl
Bilder På Bilen
Bilder På Bilen
zteken wrote:Jag föredrar diskreta byggen. Det fanns en Honda Accord på -90-talet som var byggd av nån finne tror jag, den var SVINGRYM. Ingenting syntes utåt.
Han var svensk. 10-tummare monterade i kickpanelen på den tiden var brutalt. Dubbla 15-tummare monterade i baksätet. Han körde även med så kallade Waveguides under instrumentpanelen. *komma ihåg*
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- Stefan Sager
PelleW wrote:zteken wrote:Jag föredrar diskreta byggen. Det fanns en Honda Accord på -90-talet som var byggd av nån finne tror jag, den var SVINGRYM. Ingenting syntes utåt.
Han var svensk. 10-tummare monterade i kickpanelen på den tiden var brutalt. Dubbla 15-tummare monterade i baksätet. Han körde även med så kallade Waveguides under instrumentpanelen. *komma ihåg*
Preciiiis, fasen va grym den va! Han använde ju nån sorts membranlådor. Batterier och kondingar gömda i bakre kofångaren.
Sushi-addict | Peugeot 307 XS 2,0 -06
Stenis wrote:Peter Viljanen*stavning??* heter han..
Stämmer det. Med en svarvad azev orginalfälg som extradäck. f*n, jag har minne som en elefant.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!