Jaha, nångång framåt jan feb så när det e snö o väder för det så tänkte jag att vi kunde åka pulka på dagen o dra bärs på kvällen. Pulkabacke= Oskarströms eller Vallåsen. Den senare främst om det e många som hellre åker tex bräda o skidor o Oskarström ifall det bara e snowracer o pulka som gäller. Slutet på Jan skulle jag Prel vilja bestämma isåfall. Nån som ser nått omedelbart hinder med dessa datum, e askass på datum Låter det som en bra ide?
www.vallasen.se för de modigare.
Last edited by Peter Igelhammar on Thu Jan 27, 2005 20:36, edited 3 times in total.
så nära som möjligt efter januarilönen tycker jag låter fint, då har man inte hunnit göra av med den på annat, så då kan jag komma o va med.. blir så avis när ni mumlar om era ölkvällar hela tiden
det går ju faktiskt inte att banga på jag åker dock pulka....enklare om man ska dricka öl samtidigt....
någon från o-hamn som vill samåka? hallå? är jag ensam psc-snubbe i den här hålan?
Tobbe Tuff wrote:det går ju faktiskt inte att banga på jag åker dock pulka....enklare om man ska dricka öl samtidigt.... någon från o-hamn som vill samåka? hallå? är jag ensam psc-snubbe i den här hålan?
Tror att det blir stjärtlapp för mig i så fall
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Tobbe Tuff wrote:det går ju faktiskt inte att banga på jag åker dock pulka....enklare om man ska dricka öl samtidigt.... någon från o-hamn som vill samåka? hallå? är jag ensam psc-snubbe i den här hålan?
Tror att det blir stjärtlapp för mig i så fall
tänker du på en uppklippt kondom? RFSL medlem? Bra att du lärt dig att ett rimjob sprider sjukdomar
edit: Vill ju inte att din nya fruga Eric skall få sjukdomar direkt i ert förhållande
vore ju skoj att slippa plöja hela vägen ner till halmstad själv dock... linda o banzaiiiii401012904? eller nån från sthlm som är sugen kanske? freddan? niklas?
klew wrote:vore ju skoj att slippa plöja hela vägen ner till halmstad själv dock... linda o banzaiiiii401012904? eller nån från sthlm som är sugen kanske? freddan? niklas?
mycket möjligt! så länge jag inte har en massa utgifter och annat trams, och lite tid över så skulle det va skitkul
Allså Oskarström e en odinarie helt vanlig pulkabacke, med en lift (ja jag e lat) men att åka snowboard där tex e ett nöje som e över på 3 sek.
VAllåsen e mer en ren skidanläggning med en mindre pulkabacke. Förr fick man åka typ så långt man ville med pulka, bara man höll sej på kanten, men efter att de iår byggt ut så vetefan om det e lönt att ta sej dit för att åka pulka. Så fort de öppnar vid nyår eller nått ska jag dit o kika. Men mindre pulkabackar finns det gott om så e det alla åker så får jag väl foga mej. Helst ahde jag nämligen stuckit till VAllåsen med rikligt med snö o så hade alla vatt nöjda. Vi brukar sitta ett bra gäng i värmestugan o klippa varm choklad blandat med rom mellan åken. Vart det blir kan man ju se senare när det börjat bli vitt här.