funderar på att köpa ett öppet filter som suttit på en 405:a mi16 så jag undrar om det går att montera det på en 205:a gti?
sedan så undrar jag också hur man gör för att få plats med filtret bakom vänstra framlyset..
passar filtret?
jag hade också tänkt sätta det sådär men jag undrade om det skulle passa att montera på 205:an ett filter som suttit på 405.
om storlekekn på röranslutningarna är liakadna, men jag antar att det säkert går att trixa lite med det där o få till det.
JOhan: märkte du någon skillnad på motorns arbete med öppna filtret?
om storlekekn på röranslutningarna är liakadna, men jag antar att det säkert går att trixa lite med det där o få till det.
JOhan: märkte du någon skillnad på motorns arbete med öppna filtret?
Kan inte säga nått om det för filtret satt på när jag köpte bilen.
Om alla dimmunsioner är lika och filtret inte är nån jätte feting så borde det väl gå
men får du med en sån gummiadapter som jag har mellan spällhus och LMM:en?
Det ska finnas 2st slanganslutningar på den, en som går ner till spjällhuset och en som går till oljepåfyllningslocket. Dessutom har iallafall mitt "rör" olika dimmunsioner i ändorna (koniskt).
Om alla dimmunsioner är lika och filtret inte är nån jätte feting så borde det väl gå
Det ska finnas 2st slanganslutningar på den, en som går ner till spjällhuset och en som går till oljepåfyllningslocket. Dessutom har iallafall mitt "rör" olika dimmunsioner i ändorna (koniskt).