Växellåda 405 mi16
-
MasterOnion
Växellåda 405 mi16
Har problem me min låda. Den är trög växlad å ibland låter de inge vackert när man växlar. Kan de räcka me att byta oljan eller e lådan slut?
- Eric Josefsson
Testa att byta till en bra olja, min låda är ett H-vete om man inte ger den det märke den vill ha. (Quaker state superq-5) Red-line ska också vara bra sägs det men den har jag inte testat.
Okq8 och texaco har jag testat o det var inte så skoj
Okq8 och texaco har jag testat o det var inte så skoj
Peugeot 406 2,0ST -00 Till vardags, Såld
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
-
MasterOnion
lånar denna tråd lite =)
Jag har ett litet problem, varenda gång jag startar bilen och ska lägga i backen så är det som jag inte trycker ner kopplingen, så illa låter det, fast det är bara när jag staratar bilen, inte när jag kör frammåt och sen lägger i backen.
Vad är felet?, det rasslar inte när man staratar och lägger i 1an, bara backen som låter illa
//Tacksam för alla svar jag kan få
Jag har ett litet problem, varenda gång jag startar bilen och ska lägga i backen så är det som jag inte trycker ner kopplingen, så illa låter det, fast det är bara när jag staratar bilen, inte när jag kör frammåt och sen lägger i backen.
Vad är felet?, det rasslar inte när man staratar och lägger i 1an, bara backen som låter illa
Hagström wrote:lånar denna tråd lite =)
Prova o spänna kopplingsvajern lite...
Medlem 446:
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen
-
MasterOnion