Fjärrljus

Problem med bilen och frågor om produkter m.m tas upp i denna avdelning.
Post Reply
Söderlund

Fjärrljus

Post by Söderlund »

Finns glasen till främre nedre fjärrljusen att köpas separat eller måste man köpa hela lyktan? råkande nämligen få kast med 205an på rullgrus i för hög hastighetet. det ända som egenligen är slut är är då lyktglaset. och lite glapp i bakvagnen då oxå, märks när man kommer i vänster kurvor att däcket tar i inner skärmen men det hade jag tänkt lösa med en spacerplatta.
You know that your ride is rapid when it needs a fuckin parachute
Morbidio
Guldmedlem
Guldmedlem

Re: Fjärrljus

Post by Morbidio »

Söderlund wrote:Finns glasen till främre nedre fjärrljusen att köpas separat eller måste man köpa hela lyktan? råkande nämligen få kast med 205an på rullgrus i för hög hastighetet. det ända som egenligen är slut är är då lyktglaset. och lite glapp i bakvagnen då oxå, märks när man kommer i vänster kurvor att däcket tar i inner skärmen men det hade jag tänkt lösa med en spacerplatta.

Är du säker på att du inte vill kolla lite närmre på det där glappet i bak?? Låter inte så roligt faktiskt :?

Btw så kör ni alla på Åland som galningar!! :D :wink:
Protector

Post by Protector »

Låter inte alls kul det där med glappet...titta till det snarast möjligt...Kan vara större än det känns...
Söderlund

Post by Söderlund »

skit i glappet. det var lyktan jag frågade om :?
You know that your ride is rapid when it needs a fuckin parachute
stiffler

Post by stiffler »

Glasen finns att köpa separat och kostar c:a 300:- st och då får man glas + gummipackning.
205 1,9 GTI -90
Post Reply