Vill tacka Ankan & Co för en trevligt anordnad träff. Det blev lite banköra (för de som hade fungerande bilar ) hamburgare, mer banköra... o lite till banköra. Tre olika banor totalt, rätt skoj trots att jag satt vid protokollet hela tiden.
Tack också till alla som kom och trotsade vädret... det var ett par regnskurar samt en hagelskur.. men övervägande uppehåll o torrt underlag.
MVH/Johan
Nu ser jag fram mot att få se lite bilder... för er som inte har möjlighet att ladda upp nånstans: skicka ett pm så ska jag hjälpa till.. har mer eller mindre obegränsat utrymme på min hemsida.
Jag får passa på att tacka alla som har gjort det möjligt att genomföra den här träffen. Jag tänker inte rabbla upp alla namn men jag har inte glömt någon och alla är precis lika viktiga!!
Jag får tacka alla som ville deltaga i tävlingen och alla som ville deltaga utanför tävlingen!
Vi lägger ut en resultatlisa så fort det är möjligt. Den kommer garanterat INTE upp i dag..
Det var trevligt att se er alla och jag hoppas att det kommer lika många till nästa Lunda träff (om inte flera!!)
Kram
Angelika
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
Hur många var det som körde? Hur många var med i tävlingen?
Bilder bilder biiiilder!!!
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Ser fram emot nästa körning då börjar man hårt och ökar
första gången jag körde, så man får väl vara nöjd med tiderna.
kom iaf inte sist.
106:an var en fröjd att köra o banan passade den väldigt bra. iaf den första smala och svängiga versionen, den enda jag hann köra innan jag var tvungen att bege mig hemåt.
lite överraskad över att ingen lät sig skrämmas av lite regn o hagel utan alla var taggade på att köra. ändå.
lyckad träff o trevligt sälskap. ser fram emot bilderna och videoklippen som spelades in.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
klew wrote:Vill tacka Ankan & Co för en trevligt anordnad träff.
Håller med där, ett stort tack ska ni ha!
Lite synd att de regnade/haglade lite precis innan lunch men de torkade ju upp på en gång ändå.
Ang. banorna måste jag säga att den andra versionen på flygrakan var den roligaste!
Se nu till att få upp massa bilder! Ni som filmade måste ju såklart lägga upp filmerna oxå!
Edit: Just de, resultatet var de ju inge fel på heller!
Tack PSC för ett kul arrangemang.
Det var jag som körde den röda 945:an, väntar inte med spänning på resultatslistan, måste byta ut högprofilsdäcken mot något bättre i framtiden.
Förra året var det inget fel på dom, kostade då iaf endast 20kr
Känns bedrövligt att missa något sånt Men vad f*n göra när man är pank!
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Jag ligger inne med ton av bilder samt filmer! =) jag återkommer under dagen med länk.
måste åxå tacka för en enormt rolig träff och bra upplägg på banorna. ni kunde dock inte gjort vädret bättre för ja tycker det var bra så man fick testa greppet på vattenbana åxå!
Kanonkul som vanligt, lysande rattat Freddan , jag körde som ett nybörjararsel, hagel var spännande, RSA:n var enligt min mening roligast igen (trots att kondelen var byggd för legobilar)..
Bra jobbat Ankan och co!!
Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!! Grumpy Old Fart!!
Huuum, att man inte kan va snabb direkt , avslutade ju fint .
Man får väl skylla på att det var första gången på konbana, regn,hagel.
taskigt lufttryck, skitig ratt. kommer inte på fler undanflykter .
Men kul var det.