"Invalid_session" lite irriterande...
"Invalid_session" lite irriterande...
Tiden innan detta inträffar tycker jag är för kort. Kanske ett tecken på att jag skriver för långa inlägg
, men ibland får man ju göra annat ett tag innan man avslutar inlägg eller PM. I vissa situationer försvinner texten helt.
EN 14497
Pär wrote:Så här blir det när folk skriver "godda' yxskaft"-rubriker (sorry Kent!).![]()
Hursomhelst så har jag inte AOL vad jag vet och har inte samma problem på rejsa.nu:s phpbb. Men vi får väl avvakta uppdateringen.
Tar inte åt mig
Du får ta och läsa....
//Kent [Medlem nr: 348
205MSi?16 evighetsprojektet
VW T3 Buss -80
205 16V vardagsbilen (såld)
Suzuki Intruder M1800R
Husqvarna WR 360 enduro
VW T3 Buss -80
Suzuki Intruder M1800R
Husqvarna WR 360 enduro
Jaaaaa! Det är ju mycket, mycket bättre att ALLA läser igenom ALLA inlägg UTIFALL att det skulle råka stå något om urtrampningslager under rubriken "hjälp" i stället för att postaren skriver en rubrik som säger något om tråden.Kent wrote:.....Du får ta och läsa....
Twedis: är det inte lika bra att ta bort rubrikerna helt så att de stackars överarbetade postarna slipper skriva nånting alls på den raden?
EN 14497
Jag tycker att min rubrik "Felmeddelande" är tillräckligt. För ett felmeddelande är det ju. Jag ska väl inte behöva speca helt vad det står i posten? I så fall kan vi ju ta bort själva posten och bara ha rubriker, om vi ska dra allt till ytterligheten.
Vill inte på något sätt bli "ovänn". Hoppas du förstår det.
Vill inte på något sätt bli "ovänn". Hoppas du förstår det.
VW T3 Buss -80
Suzuki Intruder M1800R
Husqvarna WR 360 enduro
VW T3 Buss -80
Suzuki Intruder M1800R
Husqvarna WR 360 enduro
Twedmark wrote:Kent wrote:Jag tycker att min rubrik "Felmeddelande" är tillräckligt. För ett felmeddelande är det ju.
Det mesta som postas här är olika former av felmeddelanden så det skadar ju inte att vara lite övertydlig.
Okey ska vara det i framtiden.
VW T3 Buss -80
Suzuki Intruder M1800R
Husqvarna WR 360 enduro
VW T3 Buss -80
Suzuki Intruder M1800R
Husqvarna WR 360 enduro