Vart kan man hitta styling grejer till 407:an??
-
ivooo
Vart kan man hitta styling grejer till 407:an??
Har en 407 och skulle vilja veta om det finns lite styling produkter till den ...har letat på internet men inte hittat ngt...är det nån som vet så är jag tacksam om ni kan säga det....
French Power har snygga prylar: http://www.french-power.com/html/musketier_407.html
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Någon som vet hur det är med sänkningssatserna till 407 än?
De nämnde på märkesverkstaden att ESP´n kan bli störd av en sänkning om den inte görs på rätt sätt, stämmer verkligen det?
Fälgar har åkt på men det är lite mycket luft i hjulhusen och SUV:ar finns det tillräckligt med. Någon som vet när Peugeot släpper egna sänksatser?
(autoR kitet var nog det mest horribla jag set, finns det verkligen designers med så dålig smak?)
De nämnde på märkesverkstaden att ESP´n kan bli störd av en sänkning om den inte görs på rätt sätt, stämmer verkligen det?
Fälgar har åkt på men det är lite mycket luft i hjulhusen och SUV:ar finns det tillräckligt med. Någon som vet när Peugeot släpper egna sänksatser?
(autoR kitet var nog det mest horribla jag set, finns det verkligen designers med så dålig smak?)