Dragning av neon!

Frågor om styling eller ljud och bild i bilen (In-Car Entertainment)?
Post Reply
Radeon

Dragning av neon!

Post by Radeon »

hur har ni gjort när ni monterat neon underbilen ? har ni dragit allt underbilen lr dragit upp de där röret sitter och dragit allt i bilen ?!
Körde förut 306 RC Edition.
Sammy

Post by Sammy »

Min cc var det ett H-vete. tektylbehandlade hela underredet+hålen får att det skulle hålla (hålen rostar sönder annars) Drog min sladdar genom hålet i motorrummet som löper in i bilen!
9-3 AERO Maptun Steg 2
Radeon

Post by Radeon »

Sammy wrote:Min cc var det ett H-vete. tektylbehandlade hela underredet+hålen får att det skulle hålla (hålen rostar sönder annars) Drog min sladdar genom hålet i motorrummet som löper in i bilen!

problemet är att mutlicolor kontakterna är sjukt stora.. men jag får väll dra in allt i motorrummet då :)
Körde förut 306 RC Edition.
Sammy

Post by Sammy »

Radeon wrote:
Sammy wrote:Min cc var det ett H-vete. tektylbehandlade hela underredet+hålen får att det skulle hålla (hålen rostar sönder annars) Drog min sladdar genom hålet i motorrummet som löper in i bilen!

problemet är att mutlicolor kontakterna är sjukt stora.. men jag får väll dra in allt i motorrummet då :)

Milticolorkontakter? jag har 4 st individuella sladdar, med rätt stora kontakter, som man bara "knäpper på" en större kontakt. Nu när du nämner det, så kommer jag tamejfan inte ihåg hur jag fick in dem genom detdär lilla hålet =/
9-3 AERO Maptun Steg 2
Joi

Post by Joi »

Kanske går o klippa o sen skarva ihop om du vill göra det.
Kör:
Audi A4 Avant S-Line -07

405 mi16 och 205 Gti is no more
Min gamla 405a
309 Gti16 = Såld
Post Reply