Det blir fel när jag försöker lägga upp en avatar.
Jag har provat dels att lägga upp den från hårddisken och dels länka den från nätet.
Jag får följande "korta" felmeddelande:
Warning: copy(./images/avatars/262633f2c1c0524454.jpg) [function.copy]: failed to create stream: Permission denied in c:\domains\peugeot-sport-club.com\wwwroot\phpBB2\includes\usercp_avatar.php on line 227
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\domains\peugeot-sport-club.com\wwwroot\phpBB2\includes\usercp_avatar.php:227) in c:\domains\peugeot-sport-club.com\wwwroot\phpBB2\includes\page_header.php on line 464
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\domains\peugeot-sport-club.com\wwwroot\phpBB2\includes\usercp_avatar.php:227) in c:\domains\peugeot-sport-club.com\wwwroot\phpBB2\includes\page_header.php on line 466
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at c:\domains\peugeot-sport-club.com\wwwroot\phpBB2\includes\usercp_avatar.php:227) in c:\domains\peugeot-sport-club.com\wwwroot\phpBB2\includes\page_header.php on line 467
Vad är fel?