Började med att i söndes så rök d så satan från mitt ena slutsteg...vettifan varför men d har käkat säkringar på sistonde...o nu hade d tydligen fått nock...tosig blev ja iaf...så d blev ut me baslådan (bilen blev möed snabbare gäller o se d positiva)...så idag tänkte ja koppla in mitt äldre slutsteg och prova o köra det på framsystemet...lät faktiskt helt ok...tills jordkablen trilla av o kom emot plus kabeln...då dog det...ingen säkring gick utan det small te litta sen va d stendött....så nu sitter man här två slutsteg fattigare på sex dagar...nån som slår det?
Det går ente/ e ente lönt o laga stegen va? isåfall vill jag ha tips på nått/två slutsteg som ja kan använda till o driva mina två tior och mitt dls r5a framsystem...behövs inget märkvärdigt...lådan drevs innan av mds ac4 vilket skulle ge typ 2*160 mds rms watt...till framsystemet behövs ente möd...skulle helst vilja ha ett slutsteg som drev allt och det får ente kosta möd alls då det svider ordentligt redan i bakfickan...alltså gärna gärna beggat....
Felet på gamla steget har du ju redan berättat och felet på steget som gick sönder har jag hittat. "lådan drevs innan av mds ac4 vilket skulle ge typ 2*160 mds rms watt"
Kanske passar ditt behov? Om de verkligen ger de watt som står vet jag inte, men killen som har affären brukar kontrollmäta effekten.
har du tidskomp kan detslutstegetvara någt annars köp ett
2+1 eller 2+2 för att driva fram resp. bak
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto