120x20 räcker ganska precis, mycket kortare än så får den inte vara.
Måtten på hålen har jag dock ingen aning om, varför inte köra med samma storlek som du har i huven(och ev grillen) så det matchar?
Annars så finns det säkert att köpa just RCns originalplast till det stora gapet på Peugeot om du vill ha så likt som möjligt
inte det jag är ute efter. Vill ha så att det ser snyggt ut med alunät. men vill veta om detta nätet blir snyggt.
Sen skapade jag denna tråden helt enkelt för att jag inte vill ta väck frontspoilern INNAN jag har nätet.
MozZe wrote:inte det jag är ute efter. Vill ha så att det ser snyggt ut med alunät. men vill veta om detta nätet blir snyggt. Sen skapade jag denna tråden helt enkelt för att jag inte vill ta väck frontspoilern INNAN jag har nätet.
du menar att du vill sätta dit nätet utan att ta bort fronten?...lycka till...
MozZe wrote:inte det jag är ute efter. Vill ha så att det ser snyggt ut med alunät. men vill veta om detta nätet blir snyggt. Sen skapade jag denna tråden helt enkelt för att jag inte vill ta väck frontspoilern INNAN jag har nätet.
Han skriver ju att han vill köpa nätet innan han tar bort spoilern. Köpa nät först, sen tar han bort och sätter dit nätet...
Han skriver ju att han vill köpa nätet innan han tar bort spoilern. Köpa nät först, sen tar han bort och sätter dit nätet...
men mozze mät lålet på utsidan av spoilern från kant till kant... då får du det måttet... sen lägger du till några cm så att du har marginal och kan vika nätet runt kanten på baksidan sen om du förstår hur jag menar...
lycka till!
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Luuk wrote:men mozze mät lålet på utsidan av spoilern från kant till kant... då får du det måttet... sen lägger du till några cm så att du har marginal och kan vika nätet runt kanten på baksidan sen om du förstår hur jag menar...
lycka till!
Tack för ett bra svar! Misstänkte att det skulle räcka att göra så. Men orkade bara inte gå ut, därför jag undrade om någon hade måtten i skallen
Luuk wrote:men mozze mät lålet på utsidan av spoilern från kant till kant... då får du det måttet... sen lägger du till några cm så att du har marginal och kan vika nätet runt kanten på baksidan sen om du förstår hur jag menar...
lycka till!
Tack för ett bra svar! Misstänkte att det skulle räcka att göra så. Men orkade bara inte gå ut, därför jag undrade om någon hade måtten i skallen
hehe nix har inte dem... men som sagt GLÖM INTE att lägga på några cm så att du kan "vika runt" kanten så kommer de bli bra!
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!