Helt plötsligt så ville inte mitt c-lås vara med längre, när man låser på förar dörren så låser bilen sig men låser upp sig igen direkt. Står bilen olåst så låser den sig själv och låser upp sig igen ibland helt plötsligt hehe.
Ibland när jag låser förar dörren så så låses bara den också.
om det är samma system som i 205an så är det givaren i din förardörr som börjat få fukt i sig, plocka loss och föna, fetta och limma ihop tätt. montera och vara glad
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Hade också problemet med att bilen låste sig eller låste upp sig direkt efter att jag hade försökt göra det motsatta. Lösningen visade sig vara väldigt lätt: ladda batteriet
Är nog så att någon av motorna eller låser kärvar lite grann, sen när batteriet fick mer kräm så orkade den låsa/låsa upp i alla fall.
okej ja har med haft det problemet ja lämnade in den och dom kom fram till att det var låskistan i förardörren som var problemet. så den fick ja bytt på garantin 3 olika lösningar