Har ju monterat i nya skinnstolar som jag köpte av stjärnan, konatkterna mellan airbagsen var inte desamma och jag får självklart ett felmeddelande när jag startar bilen i stil med Airbag Fault
Finns det nåt sätt att få tyst på bilen?
Stjärnan sa nåt om att byga kontakter och ett motstånd, fattade inte så mycket..inte han heller
Sammy wrote:Har ju monterat i nya skinnstolar som jag köpte av stjärnan, konatkterna mellan airbagsen var inte desamma och jag får självklart ett felmeddelande när jag startar bilen i stil med Airbag Fault
Stjärnan sa nåt om att byga kontakter och ett motstånd, fattade inte så mycket..inte han heller
Tips skulle uppskattas
det finns en så kallad dammy plugg som man pluggar kontakten med.
(det monterar vi på toyota bilarna)
Sammy wrote:Har ju monterat i nya skinnstolar som jag köpte av stjärnan, konatkterna mellan airbagsen var inte desamma och jag får självklart ett felmeddelande när jag startar bilen i stil med Airbag Fault
Tips skulle uppskattas
det finns en så kallad dammy plugg som man pluggar kontakten med. (det monterar vi på toyota bilarna)
Det går ju ett visst antal sladdar från bilen till kontakterna! Ska jag skarva kontakterna som kommer från bilen och fäst ett motsånd mellan sladdarna och kontakterna?
Sammy wrote:Det går ju ett visst antal sladdar från bilen till kontakterna! Ska jag skarva kontakterna som kommer från bilen och fäst ett motsånd mellan sladdarna och kontakterna?
Sammy wrote:Det går ju ett visst antal sladdar från bilen till kontakterna! Ska jag skarva kontakterna som kommer från bilen och fäst ett motsånd mellan sladdarna och kontakterna?
förstår inte sådär överdrivet mkt
håll undan huvet när du gör det.
har redan kopplat ur airbagsen, men får ju detdär jobbiga felmeddelandet som jag vill bli av med! kan ta kort på hr sladdarna ser ut