Eftersnacks tråd Knutstorp 29/7-08 *mkt bilder*
- Peter Igelhammar
- Crew

Eftersnacks tråd Knutstorp 29/7-08 *mkt bilder*
Trevlig dag. Mkt fina bilar och ett väder som höll sej från regn, även om det va lite mulet. Jag har ca 200 bilder som kommer upp snart. Önskar man nån fullupplöst så maila eller Pma.
Last edited by Peter Igelhammar on Sun Jun 29, 2008 22:43, edited 1 time in total.
Peugeot Sport Club Crew
www.igelhammar.se
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
- Peter Igelhammar
- Crew

Kan passa på att säga att den lilla rakan kändes låååång med min 1.6 hdi
Bättre att ha vågat o kört, än inte testat alls. Jösses va hon kasa. Chikanen nere vid Litokurvan kittla fint om man går högt. Det va folk som fota mej, hade vatt kul att se.
Som "vanligt" så imponera Waern med sin 205a. Även Marie va snabb såg jag. Sedan så vet jag att Jörgen körde spritbil, lånad av Alex. Första gången på bana. Ska bli kul att höra hans intryck.
Bättre att ha vågat o kört, än inte testat alls. Jösses va hon kasa. Chikanen nere vid Litokurvan kittla fint om man går högt. Det va folk som fota mej, hade vatt kul att se.
Som "vanligt" så imponera Waern med sin 205a. Även Marie va snabb såg jag. Sedan så vet jag att Jörgen körde spritbil, lånad av Alex. Första gången på bana. Ska bli kul att höra hans intryck.
Peugeot Sport Club Crew
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
Det var en bra dag får man väl säga! Fast jag inte körde...
Regnfritt under hela körningen, det hade man inte trott. Tyckte det funkade bra mestadels med arrangemanget o så. Håller på att tömma ur kameran, får se om nått kort blitt bra eller inte...
Regnfritt under hela körningen, det hade man inte trott. Tyckte det funkade bra mestadels med arrangemanget o så. Håller på att tömma ur kameran, får se om nått kort blitt bra eller inte...
Men men, jag kan ha fel
*Peugeot 406 V6 -01*
*Peugeot 405 Mi16 -91 (till salu)*
Dan Jönsson - Peugeot Sport Club | CREW Ordförande
*Peugeot 406 V6 -01*
Trött är man, sitter i bilen med jacob på väg upp till Sthlm igen. Det var en fartfylld dag, lite regn i början, ledde till kalla däck och tappade bakvagnar. Sammanlagt var det 5 eller 6 avåkningar, men banan verkade sjukt rolig att köra. Jag är avundsjuk på dom som körde
Nu har vi kommit fram till BK i värnamo och ska käka lite middag.
Tack för idag!
Nu har vi kommit fram till BK i värnamo och ska käka lite middag.
Tack för idag!
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
Hej alla tack för en bra dag ...
Men jag tyckte att det va lite för mycket high chaparall på förmiddagen och vad skulle dom med chikanen på ngk. Den skulle ha varit innan men men det blev många varv o roligt
Om jag är med på några foto så skulle jag vilja ha dom. Maila dom till [email protected] så är ni snälla
Men jag tyckte att det va lite för mycket high chaparall på förmiddagen och vad skulle dom med chikanen på ngk. Den skulle ha varit innan men men det blev många varv o roligt
Om jag är med på några foto så skulle jag vilja ha dom. Maila dom till [email protected] så är ni snälla
jiiihhaa på gassen bara 
Nu kör man Subaru Impreza 2,0T-D Sport
19 Varv med en Mini Cooper GP
2 varv med 206 GTI
25 varv med 206 RC
4 varv med 307 HDI med bil
1 varv med Honda civic Type-R 07
1 RF900R hoj på Ringen
www.brinkaker.se
www.emck.nu
Nu kör man Subaru Impreza 2,0T-D Sport
19 Varv med en Mini Cooper GP
2 varv med 206 GTI
25 varv med 206 RC
4 varv med 307 HDI med bil
1 varv med Honda civic Type-R 07
1 RF900R hoj på Ringen
www.brinkaker.se
www.emck.nu
Tjena everyhopa!
Vilken rolig dag jag har haft med Peggy på banan idag!!
Jag var laddad till tusen, och är nöjd med min körning under dagen!
Skitskoj att träffa folk från klubben också!
Jag vill ha bilder!!
Vilken rolig dag jag har haft med Peggy på banan idag!!
Jag var laddad till tusen, och är nöjd med min körning under dagen!
Skitskoj att träffa folk från klubben också!
Jag vill ha bilder!!
Last edited by Marie on Sun Jun 29, 2008 21:20, edited 1 time in total.
Marie Johansson
Peugeot 207 HDi GT
Peugeot 207 HDi GT
Ett par bilder, resten får ni se på i albumet på Photobucket länkat sist.
Grabbarna kollar in Johan Thorens STCC stuga (specialbyggd av Ring Knutstorp för honom...)
Skumma bilaffärer tro?
Slutligen undrar jag var flaskan tog vägen Marie?
Resten av albumet är här http://s199.photobucket.com/albums/aa94/drjunzzon/Kartelltraff%20Knutstorp%2008/
Grabbarna kollar in Johan Thorens STCC stuga (specialbyggd av Ring Knutstorp för honom...)
Skumma bilaffärer tro?
Slutligen undrar jag var flaskan tog vägen Marie?
Resten av albumet är här http://s199.photobucket.com/albums/aa94/drjunzzon/Kartelltraff%20Knutstorp%2008/
Men men, jag kan ha fel
*Peugeot 406 V6 -01*
*Peugeot 406 V6 -01*
Marie wrote:DrJ wrote:Slutligen undrar jag var flaskan tog vägen Marie?
Flaskan? Den är med mig hem... Eller syftar du på att det ser utt som att jag ska göra nåt med den?
Det var mest menat att jag fick bra vinkel så det ser ut som om att flaskan är på väg nånstans...
Men men, jag kan ha fel
*Peugeot 406 V6 -01*
*Peugeot 406 V6 -01*
DrJ wrote:Marie wrote:DrJ wrote:Slutligen undrar jag var flaskan tog vägen Marie?
Flaskan? Den är med mig hem... Eller syftar du på att det ser utt som att jag ska göra nåt med den?
Det var mest menat att jag fick bra vinkel så det ser ut som om att flaskan är på väg nånstans...

Marie Johansson
Peugeot 207 HDi GT
Peugeot 207 HDi GT
- Peter Igelhammar
- Crew

Fast nu börjar det bli
Jösses vad det tar tid att ladda upp en gb bilder

Last edited by Peter Igelhammar on Sun Jun 29, 2008 21:35, edited 1 time in total.
Peugeot Sport Club Crew
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
Tjoho alla!
Riktigt skoj intryck jag fått av er alla idag på Knutstorp, den lilla tid jag var där. Ni verkar vara ett roligt och rätt okej sammanslutet gäng ni PSC:are som jag nu hoppas jag är någorlunda invigd i oxå
Måste säga att det var en väldigt tråkig krash för Honda Type-R:en under första nybörjar passet, hoppas ingen annan tog sönder sin bil lika mycket (ännu mindre att ngn peugeot körde av) ?
Mina bilder tagna med en sådan där häftig mobilkamera på 5 mpix
:
Fler bilder HÄR!
Hoppas vi ses igen snart och tack för idag!
Riktigt skoj intryck jag fått av er alla idag på Knutstorp, den lilla tid jag var där. Ni verkar vara ett roligt och rätt okej sammanslutet gäng ni PSC:are som jag nu hoppas jag är någorlunda invigd i oxå
Måste säga att det var en väldigt tråkig krash för Honda Type-R:en under första nybörjar passet, hoppas ingen annan tog sönder sin bil lika mycket (ännu mindre att ngn peugeot körde av) ?
Mina bilder tagna med en sådan där häftig mobilkamera på 5 mpix
Fler bilder HÄR!
Hoppas vi ses igen snart och tack för idag!
Robin Hellström
Subaru Impreza GT
Subaru Impreza GT
Tack för en fantastiskt rolig dag allihop. Speciellt tack till bröderna Waern & Emil som fixade min bil efter att Jörgen kört av mitt växellänkage. Tror ni jag kände mig snopen när jag kom ut till mitt flagg
vaktspass vid såghuset och ser min bil stå i grusen vid NGK för att sen bli bärgad därifrån? Skulle inte sagt till Jörgen att köra mer i tvåan istället för att ligga o sega i trean
Fråga Raukroland

vaktspass vid såghuset och ser min bil stå i grusen vid NGK för att sen bli bärgad därifrån? Skulle inte sagt till Jörgen att köra mer i tvåan istället för att ligga o sega i trean Langoo wrote:hoppas ingen annan tog sönder sin bil lika mycket (ännu mindre att ngn peugeot körde av
Fråga Raukroland

Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator!
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
Ett stort tack från mig med till alla inblandade, vare sig ni är från PSC eller Subaruklubben!
Börjar bli några gånger jag varit ute på banor nu och av någon anledning så var denna gången absolut bland de roligaste av alla!
Allt kändes helt kanon och körningen flöt på bättre och bättre under dagen.
Ingen som lyckades ta en bild i början på 4:e passet?
Jag gick (uppvärmd) ut som första bil och kände att jag var tvungen att försöka försvara Peugeots färger
... Klarade 1 och ett halvt varv innan de stora stygga Subarusarna fick upp tempen och vrålade förbi med dubbel hastighet
(De + S2000 är jäkligt läckra måste jag lägga till, nästan lika läckra som min 206:a
)
Lite tråkigt med alla avåkningar men alla verkade må bra fysiskt iaf.
Synes på Sturup!
/Eilert
Börjar bli några gånger jag varit ute på banor nu och av någon anledning så var denna gången absolut bland de roligaste av alla!
Allt kändes helt kanon och körningen flöt på bättre och bättre under dagen.
Ingen som lyckades ta en bild i början på 4:e passet?
Jag gick (uppvärmd) ut som första bil och kände att jag var tvungen att försöka försvara Peugeots färger
... Klarade 1 och ett halvt varv innan de stora stygga Subarusarna fick upp tempen och vrålade förbi med dubbel hastighet
(De + S2000 är jäkligt läckra måste jag lägga till, nästan lika läckra som min 206:a
Lite tråkigt med alla avåkningar men alla verkade må bra fysiskt iaf.
Synes på Sturup!
/Eilert
- Peter Igelhammar
- Crew

Sådär. Alla bilder finns i fullupplösning om nån vill ha. Bjuder på en schysst serie jag tog på en bil som smäller. Kolla airbagen inne på höger sida så ser man den jäsa.
Alla bilder finns på http://s137.photobucket.com/albums/q230 ... %20080629/
Förresten va min kombi törstig på bana haha 0.87 landa den på.
Tankar upp 2 medåkningsfilmer. Den ena e från min bil, den andra e från Alex 205 gti.
En grej till, alla småbaggar drogs till de gula västarna, därför åkte de av snabbt.
Tack till alla som hjälpte till på Psc för att få det hela att lira.
Ett axplock....

Alla bilder finns på http://s137.photobucket.com/albums/q230 ... %20080629/
Förresten va min kombi törstig på bana haha 0.87 landa den på.
Tankar upp 2 medåkningsfilmer. Den ena e från min bil, den andra e från Alex 205 gti.
En grej till, alla småbaggar drogs till de gula västarna, därför åkte de av snabbt.
Tack till alla som hjälpte till på Psc för att få det hela att lira.
Ett axplock....

Last edited by Peter Igelhammar on Sun Jun 29, 2008 23:21, edited 1 time in total.
Peugeot Sport Club Crew
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare: