hur kan man länka till träffar när det sedan står på träffar att se under träffar?
kollar ni alls på er sida eller sitter ni bara och pratar om era dåliga bilar???
bra gjort
- igelhammar
bra gjort
/Daniel www.igelhammar.tk
------------------------------------------------------
ni som röstade på Göran eller alliansen,dra åt H-vete!
r6-07 supersport på bana.309:a med diesel sexa och nästan 18 "" fälgar.lt35 till hojen,3l tdi att pendla med
r6-07 supersport på bana.309:a med diesel sexa och nästan 18 "" fälgar.lt35 till hojen,3l tdi att pendla med
Re: bra gjort
igelhammar wrote:hur kan man länka till träffar när det sedan står på träffar att se under träffar?
kollar ni alls på er sida eller sitter ni bara och pratar om era dåliga bilar???
http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11
Körde:
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Körde:
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
En bra idé istället för att lägga spydiga kommentarer är att länka till det som du tycker har blivit fel 
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator!
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
- Peter Igelhammar
- Crew

Åh det blev lite fel. Det avsågs träff-forum, inte avd träffar som det kan tolkas som. Se alltid under träff-forumet för senaste info. Föreslår att du håller en trevligare ton, annars riskerar dina inlägg att raderas eller editeras istället.
Peugeot Sport Club Crew
www.igelhammar.se
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
www.igelhammar.se
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
- igelhammar
Re: bra gjort
http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll[/quote]
tror inte det,tror snarare det är skapat så för största möjliga irritation.
eftersom jag tydligen inte vart tydlig nog:
du klickar på framsidan på läs mer rutan,där står se under träffar.
du tittar högst upp i mitten och ser en flik träffar där allt är på rad.
du klickar på träffen i fråga och får som svar se under träffar.det är här någon borde ställas till svars,och jag blir irriterad och skriver ett fint inlägg.
okej då ska man gå in i en forumtråd där 8 sidor handlade om att nån hade söndrig bil,nåns gick sönder förra året och nån var full för 3 år sedan.
antar att det finns ett schema för aktuell träff.lägg det under träffar i mittenraden och skriv en länkhänvisning som man kan klicka på,vill du disskuter träffen etc. klicka här.
om nått är oklart,be din förmyndare tolka för klarare än så blir det inte.
angående internet troll,nä jag skriver inte ett inlägg för att reta upp folk,jag har samma fina attityd som vanligt,du är välkommen att disskutera denna direkt efter du dragit åt H-vete...
tror inte det,tror snarare det är skapat så för största möjliga irritation.
du klickar på träffen i fråga och får som svar se under träffar.det är här någon borde ställas till svars,och jag blir irriterad och skriver ett fint inlägg.
okej då ska man gå in i en forumtråd där 8 sidor handlade om att nån hade söndrig bil,nåns gick sönder förra året och nån var full för 3 år sedan.
antar att det finns ett schema för aktuell träff.lägg det under träffar i mittenraden och skriv en länkhänvisning som man kan klicka på,vill du disskuter träffen etc. klicka här.
angående internet troll,nä jag skriver inte ett inlägg för att reta upp folk,jag har samma fina attityd som vanligt,du är välkommen att disskutera denna direkt efter du dragit åt H-vete...
/Daniel www.igelhammar.tk
Daniel,
Vad vill du ha sagt egentligen? Dina senaste inlägg här har endast varit till för att klaga.
Jag förstår inte vad du menar med beskrivningen i ditt inlägg.
Träffinformationen har varit som den alltid har varit. Under forumsdelen träffar; I träff-tråden och i första inlägget finns alltid schemat för träffen.
Vet inte om du har informationen om att vi ska byta ut forumet mot en ny version så småning om, så det finns inga åtgärder på att förändra något i dag. Det blir efter den nya versionen kommer.
Vad vill du ha sagt egentligen? Dina senaste inlägg här har endast varit till för att klaga.
Jag förstår inte vad du menar med beskrivningen i ditt inlägg.
Träffinformationen har varit som den alltid har varit. Under forumsdelen träffar; I träff-tråden och i första inlägget finns alltid schemat för träffen.
Vet inte om du har informationen om att vi ska byta ut forumet mot en ny version så småning om, så det finns inga åtgärder på att förändra något i dag. Det blir efter den nya versionen kommer.
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
igelhammar wrote:tror inte det,tror snarare det är skapat så för största möjliga irritation.
Oj då, "netikett" på högsta nivå. Eftersom du verkar vara en trevlig och hjälpsam person IRL kan man ju fråga sig varför du envisas med en sån trist internet-ton?
Det handlar inte bara om _vad_ man skriver, också _hur_ man skriver det. Det är svårt att ta konstruktiv kritik på allvar när den ständigt varvas med sarkasmer och rena påhopp. Ingen har någon större lust att agera utifrån klagomål eller synpunkter från en person som framför dessa på ett okonstruktivt sätt.
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11
Körde:
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Körde:
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Att klanka ner på en massa saker samtidigt som man frågar efter något är inte riktigt smart..
Tur var så förstog jag vad du menade..
När man klickar på "träffar" i menyn på första sidan, så kommer man till en lista där alla träffar är upplistade..
Sen när man klickar på en träff, så står det "Mer information finns under träffar"
Vad dem menar är att det finns mer information under tråden "träffar" på forumet..
Visst, man kanske kunde ha skrivit att det var just forumet man menade..
Är det inte lättare(och trevligare) att du frågar på ett trevligt sätt, än att klanka ner på en massa saker gällande bilarna(som i detta fall, har inget som helst med berört ämne att göra)..
Kanske ska läsa lite om netiquette?
http://www.student.uu.se/upunets/guide/guide.6.1-1.html
Tur var så förstog jag vad du menade..
När man klickar på "träffar" i menyn på första sidan, så kommer man till en lista där alla träffar är upplistade..
Sen när man klickar på en träff, så står det "Mer information finns under träffar"
Vad dem menar är att det finns mer information under tråden "träffar" på forumet..
Visst, man kanske kunde ha skrivit att det var just forumet man menade..
Är det inte lättare(och trevligare) att du frågar på ett trevligt sätt, än att klanka ner på en massa saker gällande bilarna(som i detta fall, har inget som helst med berört ämne att göra)..
Kanske ska läsa lite om netiquette?
http://www.student.uu.se/upunets/guide/guide.6.1-1.html
Peugeot 306 GTI -99- SKROTAD
Volvo 360 GLT -88
Nissan Skyline R33 GTS25t -95
Volvo 360 GLT -88
Nissan Skyline R33 GTS25t -95