Tackar för en underbar dag, riktigt roligt att få träffa lite mer peg folk.
Blir ju så avundsjuk! men jag fick åka med emil och simon nilsson. Riktigt fina bilar, 205an gick som f*n och låg bra på backen. Emil höll otroligt bra linjer Kunde inte sluta le båda turerna.
Känner mig sugen på en 306a faktiskt... vi får se, vi får se.
Får tacka för en jävligt skoj dag jag också. Första banträffen för min del blev ju en riktigt lyckad sådan, mycket trevliga människor och snabba bilar. Men man blir ju sjukt sugen på att köpa en lite busigare bil.
406 2,2 Sport -02
Min tagline fuckade upp sig, till Lapidus förtret.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
nu har jag vaknat också, var rätt skönt att sova efter att ha kommit hem
Peder: Det där lät oroväckande, vettigt att byta då
Tack alla för en kanonträff, kändes lite efterblivet att hänga med psc-gänget i psc-tröja o köra subba men f*n, jag är lite efterbliven så jag överlever
Ante: Du har inga bilder på min räser? bara peugeoter?
Tack alla som kom. Totalt var det väl ca 90 bilar på parkeringen, bla 3 NSX.
Det blir ett 3-4 sidigt reportage i tidningen Auto & motors Juni nr preliminärt. Kom hem nu. Hade några Gb bilder.. Ska sålla om en stund, och lägger upp dem ikväll.
Mest roligt för mej var att Bim verkade blivit biten.. syns vi på Gelleråsen
klew wrote:nu har jag vaknat också, var rätt skönt att sova efter att ha kommit hem
Peder: Det där lät oroväckande, vettigt att byta då
Tack alla för en kanonträff, kändes lite efterblivet att hänga med psc-gänget i psc-tröja o köra subba men f*n, jag är lite efterbliven så jag överlever
Ante: Du har inga bilder på min räser? bara peugeoter?
Peter Igelhammar wrote:Tack alla som kom. Totalt var det väl ca 90 bilar på parkeringen, bla 3 NSX.
Det blir ett 3-4 sidigt reportage i tidningen Auto & motors Juni nr preliminärt. Kom hem nu. Hade några Gb bilder.. Ska sålla om en stund, och lägger upp dem ikväll. Mest roligt för mej var att Bim verkade blivit biten.. syns vi på Gelleråsen
Tack till Joakim som var instruktör.
En trött Peter.
Möjligen, beror helt på.. Pengar pengar pengar!
Har ev hittat ett par fälgar, sen så fanns de däck på rejsa.. 2,5 - 3mm kvar (förstod dock inte vad bromsplattor är?)
Var väldigt kul!
Helt okej väghållning faktiskt, i slutet fick jag in ett par goa spår!
Men andra däck, andra fjädrar, få bort knackandet,